perjantai 24. helmikuuta 2012

Ei sanota elämälle ei, vaan annetaan sen virrata

Hei ihmiset :3 vaikkei mulla meekkään hyvin oon silti über tyytyväinen tähän tälläkertaa toimivaan bloggeriin ja oon ihan hirmusen kiitollinen teille koska arvatkaa mitä!? Teitä on jo 40 !! Ja voin myös ilokseni ilmoittaa että Rainbow Magic Orchestra täyttää/täytti tässä kuussa 2vuotta ♥ eikä loppua ole vielä näkyvissä :) Ihanasti osa porukasta ollu mukana koko ajan ja uusia on tullut ♥ tervetuloa vaan vielä kaikille ja koska mulla on miljoonasti ollu kaikkia kysymyspostaus yms juttuja ja täälä ja joko huonon menestyksen takia ne on jääny aina vastaamatta tai oon ollu vähän laiska mulla on tuola valmiina venailemassa semmonen kysymyspläjäys mutta kaipailisin teidän kysymyksiänne. Eli ihan mitä vaan kommenttia alle ja se olis siinä ♥
ja hei nyt tähän niitä pöllittyjä kuvia sieltä Wanhoista :)
ilmeellä mennään ja silleen.. nooh olin "aika hermona" kun nuo on siis otettu ennen tansseja joten annettakoon järkyttävyyteni anteeksi...

Mitäs mun viikkoon muuten.. No kaikkee kamalaa josta en enää ala angstia mutta voin luvata että siihen liittyy omaa kämpää mahdollisimman pian, lävistyksiä ja kesäduunipaikkoja.. ja tänään oli talviurheilu/ryhmäyttämispäivä Lyskalla ja Hykillä.. Mein piti hillua Apparalla koko päivä pulkkamäessä ja muita erinäisiä supertyhmiä juttuja tehden ja "kasvattaa" ryhmähenkeä.. huhu sehän meni siihen kuinka Lyskalaisia oli paikalla se 50 ja Hykkiläisiä puolet vähemmän ja ne pompotti meitä muka cuulisti koko ajan -.- eikä haukkuja säästelty. Nooh odottakaas siihen kun ens vuonna osa teistä kamalista on mein koulussa... en kestä. Ja teille KIVOILLE Hykkiläisille jotka siis ootte mun kavereita ja oikeesti kivoi (kuten esim Tanja) älkää ottako itteenne te ootte fiksui mut ne muut..hmmmmh nooh jokainen tavallaan.
Oon jopa ottanu itteni niskasta koulun kanssa!!! Alotin mein enkun projektin joka siis mun kohdalla on Vampyyripäiväkirjoja :D meiän siis pitää lukee joku kirja englanniks ja kirjottaa arvostelu ja koskakoska oon halunnu jo kauan lukee nuita ja löysin suomalaisesta tollasen tuplakirjan jossa on yköne ja kakone päätin ottaa sen.. Kaikki sanoo että kirja on ihan kamala ja sarja on miiiiiljoona kertaa parempi (johtuu kyl ihan Ianista imo♥) mut toi kirja on ihan loistava!!! Oisko suomeks vaan käännetty niin tyhmästi tai jotain en tiä.. pääsin hirmu hyvin kiinni tunnelmaan heti alussa ja oon ymmärtänyki jopa kaiken!! wuuhuuu ♥
rakastan kameralle pelleilyä kun oon hyvällä tuulella ja no en oo kauheen ihanissa pilvissä mutta mua on huimasti piristäny mm NRJ:n "jos Jeesus olisikin ollut Turkkilainen" -läppä jolle nauran vieläkin ja se että isä tulee kotiin vasta yöllä ja partytän täälä yksin nupit kaakossa kaikkee ihanaa kuten Breathe Carolinaa, Queenia, Beatlesia, Bring me the Horizonia, Kymppilinjaa ja sitä rataa ♥ :3 (kännykästä vaijtu musat jo Spotifyyn mutmut.. :D )
Onkos teillä jo loma suunnitelmia?? Mulla alko tuo ihana asia tänään ♥♥ Alustavasti suunnitelmissa oli Espoo, Joensuu ja Laivalle mut nuista ainut varma on enää tuo Laiva ♥ ja noooh mun pitää kasata sinnekin rahaa ensin :::D hups... mutmut tulee parasta :3 ahh ja pitäis jaksaa duunia Saksan yovihkokin.... yhhh.....
Mutta hei IHANAA HIIHTOLOMAA MULLE >:) JA KAIKILLE JOILLA SE ALKO ♥♥ pistäkää kysymyksiä niin juhlistetan tein kanssa tätä ihanaa numerosarjaa :p 2v/40lukijaa ♥

2 kommenttia: