keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Merry Christmas, Kiss My Ass

Pfuuu mulla oli niin kiva kysymys pläjäys teille mutta ei... tumblr ei suostu yhteistyöhön joten en saa siitä tänne ;_; angst. Mulla ei ees oo mitään kuvia teille... nooh koittakaa selvitä.
Perjantaina alkaa loma ♥ uijjui ♥ ja mun loma on jo ihan täyteen buukattu -.- heippa ah niin ihana rentoilu.. Perjantaina olis tarkotus lähee Espooseen, tää on kyllä vielä ihan auki.. Sunnuntaina nokka kääntyis Joensuuhun ja mummolaan ja sieltä pitäis palailla keskiviikkona. Torstaina sitten puolestaan hyppään laivaan Janinan ja kumppaneiden kanssa (♥♥) ja sunnuntaina olis Lower than Atlantiksen, Hey Heatherin ja Young Gunssien keikka Gloriassa Helsingissä.

Saa nyt nähdä miten tää kaikki suttaantuu kun alkaa olla mun kesäduunipaikasta jo pelkkä himassa asuminen kiinni -.- ja tilillä on 3e joten pitäis alkaa keksiä jotain emmem kuukausirahan tulemista (suurella todennäkösyydellä se ei ees tuu kun oon niin kamala). Asiahan on niin etten halua samaan duunipaikkaan jossa olin viime kesänä koska työnantaja ;_; ja porukat ei ymmärrä sitä. Ne vaatii että haen sinne ja sen jälkeen haen mun unelma duunin. Mä en tee kesä töitä siks että se on kivaa vaan siks että saan rahaa joten en ees hae unelma duunia -.- nää ei vaan tajua sitä ja nyt oon hakenu kaikki maailman vessapesijän paikatkin täältä käpykylästä ja vitutus on mieletön. Toinen syy miks en halua ässään on se että haluan ite hommata sen työn en mennä suhteilla ja no en ollu mikään unelma viime kesänä ja tänä vuonna olis tuplasti enemmän hommia koska 18v että fuck you kesätyö, lomalla kuuluu lomailla. Töihin kyllä ehtii.

ja nyt tajusin että ah olishan mulla ollu noita wanhojen kuvia muttamutta tämä ihana iPhonen+koneen kautta nettiin -dataus on pelkkää huonoa yhteittä ja vitutusta ja nyt blogger ei anna ladata kuvia ja alleviivaa kaiken tekstin punasella eli tää on nyt tässä. Anteeks kauhee valitus mutta pakko jonnekkin vuodattaa kun ei oo ketään kelle tätä puhuis kun joka suunnasta kuulee pelkkiä haukkuja ja kaikki ragee.. -.- itsemurha. Koulussakin mulle vaan vittuillaan vaikka en mielestäni oo tehny mitään pahaa ja sääkin tuhoo mun elämän kiitos lumisade+luonnokiharat hiukset+paska lakka ♥ ja kuvis uuuoooooorrrgghhhh pelkkää teoriaa ;_; taidehistoriaa ;_; ja nyt pitää osata piirtää mallista oma käsi oikeissa mittasuhteissa ja ihan täydellisesti ja minä perfektionistinahan (ja kuvis ei saa laskea tosta kympistä eli...) teen sitä koko loppu kurssin.....
Ahh ja kokeen palautukset -.- meni vähän penkin alle tuo viime koeviikko.. laiskuus? no sehän se.
Äikkä: 9
Psyka2: 8
Psyka5: 8
YH: 7
Matikka: 6
Kuvis: 10
Liikka: S (suoritettu)

YH oli niin iso pettymys että meinas itku päästä.. tavote kun oli ysissä. Matikka olis ollu ihana saada parempaan jamaan mutta no meni läpi ja no noi muut on mitä on... Kuvis pysy onneks vielä kympissä huhu kauheet paineet aina siitä..

No mutta mä tästä meenkin jatkamaan kitumista kun mulle ragetaan.. pitäkää hauska elämä ja toivon että seuraava postaus ei oo tällänen vuodatus ;_; anteeksi. muttamutta elämä vaan potkii nyt sen verran ja oon yksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti