torstai 2. helmikuuta 2012

Niin paljon kuvia, niin vähän asiaa

Ooo tää on ihan kamalaa kun mulla on taas kauhee hinku joko lukee blogei tai blogata ite ja koska ensimmäinen on poissa laskuista, kukaan ei oo julkassu mitään uutta kivaa tähän mennessä.. päädyin siis viihdyttämään itseäni ja lähinnä ehkä raivostuttamaan muita mun pärställä :P
Nää synty hienosti sen tuloksena kun mut jätettiin eilen illalla yksin kotiin kameran ja Spotifyn kanssa hups ja mullahan ei ollut koetta johon lukea.. Nooh mä oikeesti tykkään pelleillä kameralle ja vihaan ihmisiä jotka ei osaa ku yrmyillä kuvissa. En oo kauheen luonteva jos joku toinen ottaa kuvan ellei se oo joku mulle tosi läheinen ihminen eikä joku muu kato vieressä ja no ite vedän omat kuvat aina ihan överiks :''D Hyvä vai huono juttu? Päättäkää te mutta minä tykkään ♥
uskon kyllä että aika monilla on saman tyyppisiä yksin otettuja sekoilukuvia niinkon nää.. eri juttu vaan onko ne siellä koneen kätköissä vai tunkeeko ne kaikkien nähtäville.. Kaipaanko huomiota kun teen näin? en, tai en ainakaan tunnusta (:'D) tää on ihan viatonta hauskaa..ehkä
ja koska oon ilkee en vielä paljasta nuiden kysymys- ja huutomerkkien syvintä olemusta mutta eiköhän se teille valkene tässä suht pian... :D ja hei! Muistaako joku vielä sitä "kuvaa sitä ja tätä päläpälä" -haastetta jonka alotin? Ei, en ole luovuttanut! Kuvaan juttuja parhaillaan ja voin sanoa että osassa täytyy vähän soveltaa ;D mutta kiitos siitä ♥ (ideoita saa laittaa mulle aina siihen päivään asti kunnes se postaus tänne ilmestyy)

Sain eilen myös inspiksen muutamaan Signiin joita en olekkaan vähään aikaan vääntäny.. ajattelin julkasta ne tähän alle ja esim. galleriassa pyynnöstä voin sullekin tuommosen tehdä täällä mun emoluolassa
Ylempi on Pauliinan ja alempi Johannan ♥ (miks mulla on kaikissa kuvissa aina kieli ulkona?)

Tällä hetkellä BMTH:ta popittava pöpipää kuittaa ja lähtee vetämään näytelmäkerhoa....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti