torstai 1. maaliskuuta 2012

I wanna Party, I wanna Samba and I wanna Fly

Hei mites menee? :) Mulla on loma ja oi että tää on ihanaa ♥ Paitsi se että herään jotenkin maagisesti JOKA IKINEN AAMU tasan klo.8:32 -.- saisin nukkua mut EI SITTE, ainakin on paljon aikaa joka päivä.. :p
Mitäs mä oon tehny.. enpä mitään eritysitä. Käytiin Joensuussa mein mummolla sunnuntai-tiistai välillä ja eilen raahasin itteni ulos täältä kämpästä homehtumasta karkauspäivän kunniaks ja pyörähdin Miwsen kanssa tunnin lenkillä ♥ me gusta ♥
Eilen tosiaan oli karkauspäivä... Eipä tullu hamekankaita enkä kyllä ketään kosinutkaan .. Mutta mulle synty pikkuserkku ♥ :3 oijjoi ja suunnittelin myös sitä jos vahingossa päätyisin joskus naimisiin haluaisin mennä naimisiin karkauspäivänä ja viettää sen saman ihmisen kanssa vähintäänkin 50 vuosipäivää ♥ sillon siinä sormuksessakin olis jotain tärkeetä eikä sitä niin vaan heitettäis nurkkaan kun toisen naama alkaa kyllästyttää ja valita toista.
Ja sitten mulla olis vähän epämiellyttävämpi juttu teille ;_; tai no sulle Anonyymille lähinnä.
--
hyi vittu sulla on rumia kavereita ja sä näytät ihan mieheltä !

--
Mua saa haukkua ja kyllä näytän mieheltä mutta toivon ettette haukkuis mun kavereita. Mulle ne on täydellisiä ja kauniita eikä mua kiinnosta teidän mielipiteet niiden ulkonäöstä tai mistään muustakaan koska ette tunne niitä. Anonyyminä on helppo tulla sanomaan negatiivisia asioita ajattelematta sen enempää ja siksi toivonkin että jos teillä on mulle jotain sanottavaa mun ystävistä sanotte sen nicillä tai tuutte kadulla sanomaan päin naamaa kiitos. Tiedän olen vittumainen ja ilkeä ja kamala, mutta sori vaan ne on mun kavereita ♥ ja mulle tärkeitä ♥
Ja tiiättekö vielä mitä ::::D Löysin mun lemppari jäbän uuden leffan ♥♥♥
Jim Sturgess ♥ Hurmas mut jo Across The Universe:ssa muttamutta oijjoi rakastan ♥ Ihana elokuva ja surullinen ;_; ja Anne Hathaway ♥ :3 arvostan sitä naista kyllä paljon ♥ suosittelen lämpimästi kaikille!


Aivan ja toki kattelin myös Oscarit suurella innolla :3 nyt kuumottelee tuo The Artist vielä enemmän kun oisin jo muutenkin halunnu mennä kattoo sen ja se kahmi Oscareita ihan miljoona eli se ei voi olla huono.........

JA VIELÄ !! Osallistukaa tämmöseen Vares arvotaan loistavassa NAAG-blogissa ♥♥
KLIKKAA TÄNNE JA VOITA :3
tämä tyttö lähtee nyt pakkailemaan RIO:n soundtrakin tahdissa ja valmistautuu risteilemään ♥ kuulette musta luultavasti sunnuntaina ♥

1 kommentti:

  1. oo tunnistin heti et toi otsikko on riosta :DD ihan paras biisi <3

    VastaaPoista