sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Kuuntelen kuurona maailmaa, vaikka ainut asia jolle elän on musiikki

Palailen vähän normaalimman postauksen parissa pitkästä aikaa :) Sunnuntai eikä mitään tekemistä ♥ no okei on mulla vaikka mitä kuten matikan ja yhteiskuntaopin lukemista.. mutta on tässä sitä taas ollaan :p Mitäs tässä on ehtiny tapahtua? eipä silleen mitään maailmaa mullistavaa. Eilen kävin vähän ajelemassa ja parkkeerasin ekaa kertaa elämässäni! Suhteellisen onnistuneesti se auto sinne Cittarin pihaan käänty :') oon aika ylpee siitä etten romuttanu mitään... Cittarista mukaan lähti iPhoneen uudet suojamuovit ♥, karkkia ja vihdoin se kaukosäädin tuohon mun digiboxiin!!! mm kokeilin sitä tuossa ja no turhaan olen Skinssit sinne tallentanu ja turhaan ostin tuon kapulan.. eipä tossa ole sitä nappulaa jolla ne jaksot sais tuolta koneesta ulos -.- ei voi olla näin huono tuuri
Datailenpa täällä iPhonen netillä.. mäkin tykkään
Eilen tehtiin kanssa illalla porukalla Raclettee ja nomsnoms söin ihan liikaa ja oon vieläkin ihan liian täynnä ♥ :3 tänään en oikeen oo ehtiny tehä muutakun herätä, syödä, kattoo American Pien ja opiskella. En valitettavasti matikkaa tai yh:ta vaan vähän tämmösiä
voin sanoo ettei noi risteykset hirveesti sytytä mua mutta.. pakko käydä nuo kaikki läpi... vaikka onhan mulla kuitenkin aikaa sinne toukokuuhun ja no nyt en pääse ees ajelemaan kun tänään päätti isän auto hajota ja omalla ei oo opetuslupaa :D joten ilmotan näin kaikille että voitte liikkua vapaasti ulkona pelkäämättä että ajan teidän päälle! :D

mmm mitäs muuta? eipä kai mitään erikoista.. voisin upota vielä hetkeks tumblr:in ihmeelliseen maailmaan ja sitten ottaa kirjan käteen ja läpästä muutaman kokeen ja metsästää avecin jatkoille vapaaehtoisista ens viikolla ::)
mein isä tuli perjantaina thaimaasta ja toi mulle muutaman vaatekappaleen ja tämmöset :3 aa ja aivanaivan sain tehty sen yh:n liikeidean jota oon nyt vääntäny 2kk... palautushan siis on huomenna hups... ::D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti