maanantai 20. helmikuuta 2012

My Room

Oompas tylsä bloggari... Pääsin tänään koulusta klo. 12:15 ja kohta olis tarkotus lähteä kirjottelemaan näytelmää ja siitä tanssimaan.. Mutta nyt varsinaiseen aiheeseen!! tättäräääää!! HUONEPOSTAUS vol 1 ja vol 1 koska mullahan siis on 2 huonetta ja tää on isältä mun kämpästä. Myöhemmin äidiltä.. jos tulee ollenkaan kunkun siellä mun huone on noin miljoona kertaa kamalampi kun täälä :D
tältä siis näyttää kun ovesta astuu sisään (toi musta möykky tossa keskellä alhaalla on mun vaatekassi kun tultiin äidiltä isälle)
oven vasemmalla puolella on tän näköstä.. tohon seinään on ilmestyny kuvan oton jälkeen mm leijonakuningas juliste :3 ja hei bongatkaa kaikki pehmot :D ja noi rumat tyynyt tossa -.- kylläkyllä mun pitäis ostaa uusia tyynyn päällisiä mutta mutta oon laista ja nyt tilillä on huimat 7e ;_; (bongatkaa myös Princen älppäri cd soittimen vierestä :3 )
siitä matka jatkuu ovelle ja siitä eteenpäin....
ja aina niin siisti koulupöytä . . .
 tuommosia turhia matkamuistoja joita en osaa sijottaa mihinkään muualle. . . . :D
Nonni eiköhän se ollu sitten siinä. . . . ::D pikkuhiljaa tosta tulee mun näkönen saatte nähdä :D
Nyt on alaston olo kun tiätte musta kaiken :::D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti