sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Show me yours

Hirmunen into kirjottaa vaikkei mulla vielä ookkaan mitään asiaa ::D Tänään oon ottanu rennosti ja kattellu mm Easy A:n ja Valentines Dayn ♥ ja käyny vähän ajelee.. Piti mun alottaa herkkulakkokin mut hups...löysin kakun :')
Joskus on ihan jees vaan maata sängyssä hömppä leffoja kattellen ja unelmoiden elämästä joka on kuin elokuvaa ♥ Sitä odotellessa.. toisaalta taas toi on hirmu masentavaa kun tulee aina semmonen "voivoi noi on niin nättejä yh en ikinä saa tuommosta elämää" -fiilis ja toisaalta tuo on myös helpottavaa ja rentouttavaa.

Fuuu mulla oli kyllä oikeestikin jotain semmosta "syvällistä imo" -juttua muttamutta jotenkin unohdin tässä..
jei pölläsin Ainon naamakirjasta tämmösen ♥ vaikka oonkin kamala, on tää ihana kuva ♥
Nyt vois jatkaa youtube surffailua ja ettiä uusia kivuuksia :3 ja kohta Idols (kyllä olen niin säälittävä että rakastan kyseistä ohjelmaa) ja hei oisko teillä jotain erikoispostaus aiheita? on vähän tylsää ja tässä loppukuusta ei pitäis tapahtua mitään ja ajattelin pitää semmosen "toivepostaus viikon" ja juujuu lupaan oikeesti nyt koota sen huone postauksen ja sen kuvahaaste jutun loppuun ::D Toiveet voi kommentoida tähän! :)

btw sain isältä eilen ihan huiput kajarit koneeseen :333

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti