keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Olen koukussa Tumblr:iin ja aurinko paistaa

Heij ihmiset! Nyt taas ollut pikkutauko täälä päässä (ei oo hirveesti ollut nyt tuota kirjoitus inspistä mut eiköhän se tästä) ja ajattelinkin tunkasta teille mun elämää Instagram -kuvien muodossa. Kuvailen liiankin ahkeraan tuolla kännykällä ihan kaikkea ja ne päätyykin sitten melkein suoraan IG:seen kaikkien pällisteltäväksi :D Eli sinne siis jos sulla on iPhone ja en oo varma saaks sitä Androideille... Olikohan mulla jotain muutakin asiaa?...


 


 Oon juossu ympäri Hämeenlinnaa nyt lähes koko ajan.. On ollu näytelmä treenejä ja oon käyny kattomassa teatterissa 7.Portaan Enkelin ja Neiti Julien. Tossa muutama päivä sitten sato kanssa LUNTA !! ;_; hyihyi kevään piti tulla jo... nyt sää taas näyttää lupaavalta ♥
Aika tuntuu kuluvan kauheen nopeesti koulujuttuja tehdessä ja yrittäessä pysyä mukana. Kohta on jo koeviikko ja sit starttaileekin vika jakso ja kohta loma ♥3♥ ainut huonompi juttu on vaan se ettei mulla oo töitä.... ;_;
 Tänään oli vielä kaiken lisäks tettipäivä. Nyt joku ihmettelee että onks lukiossakin tettejä!? Kyllä on. Ja meillä on vieläpä 2 :D Olin isällä kattelemassa kun se kävi asiakasneuvotteluja Flagmorella ja toimin kanssa kuskina Aitooseen.. jos en muuta oppinut niin ainakin sen ettei halkaisijaltaan 28mm ja 31mm putkilla ole mitään väliä.. ja että pahvin hinta on nousussa :''D Musta ei ikinä tuu konsulttia.. Nooh oli tuo kuitenkin ihan kivaa kun kotiin pääsin jo yhen maissa ja huomenna vuorossa olis tutustuminen mainostoimistoon, Arx:iin ja teatteriin . . . oon kyllä nyt vähän miettiny että miks ihmeessä meen tutustumaan teatteriin ja Arx:iin kun hengaan niissä melkein joka viikko ja tunnen paikat paremmin kun omat taskuni :p nooh kivahan se on tuttuja nähdä.
:3 Edellisten angstien jälkeen on hassuu lukee tällästä tekstii kun edelleenkään fiilis ei oo katossa.. Mut puhelut voi pelastaa päivän :3 Lasse soitti ja kyseli kuulumisia ihan tolleen yllärinä ja samalla sain kutsun Amppareitten kaa syömää vaik oon ollu ehkä yhessä kokoontumisessa :D ja kyseli mua kanssa peruuttavien isosten tilalle leireille ♥
JA HEI IHMISET ! ! ! 27.4. @ ARX olis semmoi cuul musatapahtuma, jonka järjestän :3 Varmistaneita bändejä olis ARF, Countless Goodbyes ja Artificial Heart. Sisään/Narikka 2e ♥ KAIKKIHAN TULEE EIKS NII!
ja kavereille vielä tätä kautta; laittakaa viestii mulle ni voitte päästä tonne duunii.. tarviin (orja)työvoimaa !! (+saatte ilmasta ruokaa ja hengaa mun kamujen kanssa,... bändien kanssa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti