keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Eväslaukku tyhjenee kello kahdelta

Kevät on täällä ♥ Maaliskuussa alkaa mulla perinteisesti tää nahkatakki pukeutuminen vaikka olis kuinka kylmä.. ja noh nyt vois kyllä lämmetä jo pikku hiljaa :D tänään mittari päätti pudota melkein -20... olin jäässä. Mutta aurinko ♥ rakastan ♥
Koulukin näyttää painavan taas päälle vaikka tänään oli 2 hyppäriä ja huomenna meen kouluun klo.13:15 ja istun sielä tunnin.. nooh kohta on koeviikko ja sillon pää räjähtää´, koska oon laiska mut en vaan osaa/jaksa panostaa..
eilen tuli kanssa harrasteltua pientä shoppinkia Cittarissa ja Prismassa.. Poikkesin tuhlaamassa osan Seppälän lahjakorttia ja tänään meni loput ja oon aika yllättyny tuloksesta. Ostin mulle värikkäitä kynsilakkoja ja yhen sormuksen.. Sormus on semmonen torakka josta otan kuvan vaikka ens postaukseen ja sitte tässä olis kuva kahesta lakasta ja yks tulee sitte torakan kanssa kuvaan...
no joojoo toi on harmaa... mut se taittaa vahvasti ruskeeseen (ja on muuten hyvä paitsi että hirmusen vetelä) ja turkoosi ♥ oon ettiny just tommosta sävyy ja aaaa toi on ihana mustan grafiitin alla ♥
mulla oli teille vielä semmoi juttu että arvatkaa mitä!? :D Sain toisen "pääroolin" meiän näytelmästä joka esitetään Teatteri Verstaalla 25.5. ja 26.5. :3 ♥ saa tulla kattelee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti