tiistai 27. maaliskuuta 2012

You bleed just to know you're alive

Tänään tuli liian vanha fiilis.. Ensinnäkin tilattiin koulussa ABI-hupparit&kollarit . . . ;_; ens vuonna olis viimenen vuosi tota tuskaa ja kirjotukset. Ja toiseks mua katottiin taas erittäin pitkään Herman's:in kassalla :p

Kaikkihan tietää että oon kirppareitten ja Starbucksin suurkuluttaja .. Tänään äiti osti mulle Starbucksin :3 oiiij mitä luksusta ♥ Ja kiertelin Herman's:in pikkusysterin kanssa :3 ja tein super ihania löytöjä ♥
 OMFG !!! Nimeni on Dingo -lp 3e ♥ ja aito vuodelta 1984 ♥ oijjjjjoi ♥ ihana lisä kokoelmiin :3
 ja KISS:in paitaa :3 4e .. aika hintava mut en voinu jättää sinnekkää koska KISS :3
 ja sitte muutama kirja.. oon ihan "IHQ TWILIGHT!!"-pikkuteini ja siks tuo ihana enkkujuttu ja tietty Sinkkis kirjaa.. oon halunnu lukee ton jo kaua :3
ja tämä ♥3♥ Pokemon 5 video !!!!!! ja tän takia mulle naurettiin ;_; Pokemon on elämä ja kuolema ♥

Nooh eipä mulla nyt muuta.. :D taidan tästä jatkaa Tumblriin ja kärsiä järjettömästä mahakivusta.. kiitos Starbucks (miks en ikinä opi ettei mun maha kestä nuista muuta kun sitä suklaa juttuu ;_;)
KATTOKAA MITÄ POSTISSA TULI !! tilailin kuvia vknloppun ifolorilta ja noi tuli kahessa päivässä !! ja hintaa n.60 kuvalla oli 7e.. ja hinta-laatu-suhde on MIELETÖN !! oijjjjooi ♥ ainut huono puoli oli se että tilasin liian vähän ;_; olis ollu nii super jees tajuta tilaa enemmä mutku en uskaltanu kun en tienny tosta laadusta mut voivoi nyt vaan lisää tilailee ja äkkiä ♥

Ps. Torstaina alkaa koeviikko ;_;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti