tiistai 13. maaliskuuta 2012

I don't sleep at night I just lay on my bed and spend my time to thinking of you

Nyt on taas tapahtunu vaikka mitä ja en ees muista enää mistä mun piti kertoo... liikaa tekemistä ja juoksemista paikasta A paikkaan B eikä aikaa bloggailla.. ;_;
No mutta ainaki nyt se sormus jonka lupasin viimeks..
tyksin tosta isosti :3
Lauantaina tuli kanssa käytyä Tampereella, tai oikeestaan Särkkiksessä ja muutamalla kirppiksellä. Kesätyöhaastatteluja joissa meni yhteensä vajaa 6h . . . huhu ja paaaaaljon autolla ajelua. En oo ikinä ajellu Hämeenlinnan keskustassa, mitä siitä isä pisti ajamaan Tampereen keskustaan.. voin sanoo että pelotti ja takas moottoritietä.. Ohittelin muutaman bussin ja jee olin aika liekeissä sitte ku totuin siihen vauhtiin :D
koska en tunnetusti ikinä löydä kirppiksiltä mitään vaatteita ;;_;; löysin DVD:itä ♥ 21 JumpStreetin 2 ekaa kautta 16e ♥ (kattelin jo ja oaaaaa Johnny Depp kasari tyylii ♥3♥) sitte muoveissa Rango 3,50e (isä avusti mua eurolla :D ) ja Blink-182:n Greatest Hits levy+dvd 1e!!! oijjoi ja vielä jäi kuumottelee semmoi ihana Retro radio ja JÄTTI Pikachu mutku PikaPika oli 34e O.O haloo ei kukaan osta niin kallista pehmoo kirpparilta.. . .
ja sitte äiti tulikin jo sunnuntaina Düsseldorffista ja toi tämmösii :3
nallekarkkei ja tommoi Paavo ylläri :3 sain ihanan kiljuvan Paavon ja nerd-Paavo tarran.. Noi karkit on muuten ihan superjees koska ne on parhaita mutmut.. oon herkkulakossa pääsiäiseen...joten ;_; ne kuumottelee ;_; (oon hei ollu herkkulakossa jo laskiaisesta..ja ajattelin lopettaa sillee et sit saa mässää paljon suklaata :3 paitsi että ;_; oon laihtunu kivasti nyt ja yy sitte ne tulee takas ;_; )
eilen illalla muropakettia avatessa tuli taas todettua että ehkä mun 18v synttäreihin on sittenkin enemmän aikaa kun vaan se 2kk . . . Sieltä meinaan pomppas PUNANEN STARWARS LUSIKKA ♥♥♥ oaaaargghhh sitä loikkimista :'D Darth Maul ei toki oo mun ultimatelemppari Darth Vaderin lisäks :3 oijjjj että tolla on kiva syödä :3 rakastan.. Kyllä olen scifinörtti ja rakastan StarWarssia ja StarTrekkiä :3 ♥ enää noista lusikoista puuttuu se vihree Joda ja sit mulla olis kaikki :3

haha joo oon noin nolo . . . mut miks pitäis olla vakava ja kasvaa aikuiseks? No sen verran vois ehkä kasvaa että lukisin kokeisiin ja saisin enemmän kun vaan sen 2,5pistettä . . . hups. . . . noooh eiköhän se siitä :D Kuvis ope oli tänään ihan haltioissaan mun Salvador Dalin taulun esittelystä (btw palvon Dalia) ja sillee että toivotaan sieltä suunnalta sitä kymppiä..
Huomenna olis sitten semmosia keikka juttuja .. niistä lisää ku tulee varmistuksia ja TEATERIA ♥ 7.Portaan Enkeli ft Roosa ja ehkä Pauliina ja PENA :D mut joo ilmaseks ja jeejee rakastan teatterii muutenki hirmusesti :3 eli koko päivä menee ARX:lla ja teatterilla.. ja minä menen tetissä tutustumaan ARX:iin hups . . :D enhän sielä muuten pyörikkään...
näissä tunnelmissa siirryn kuuntelemaan Skrillexiä (vaikka enkun esitelmä kiljuu vieressä tekemään.. pitopäivähän on tuo torstai ja mulla on huomenna ruhtinaallisesti aikaa..) koska Weekend Festival elokuussa ja tiättekö mitä !! Mulla olis sinne kahen päivän K18 lippu eliii anniskelu keikat here i come ja ♥ oijjoi Skrillex ja Hurts ja sillee tulee parasta ♥
+Niinkun kuvasta näkyy nyt on luottoarskat kaivettu kaapista ja lähdetty ne päässä ulos pällistelemään tuota outoa valoilmiötä taivaalla, jonka syytä tämä kammottava tennareiden läpi menevä loska on. .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti