sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Miksi ulkona sataa kun kamera on mukana? Miksi muuten on loistava sää? Miksi lumi tuo mieleeni tammikuun?

Heissan jälleen :) Eilen löysin itseni junasta Jutan kanssa matkalla kohti Helsinkiä. Tarkotuksena oli mennä kuvaamaan ... mutta mutta ulkona satoi melkein koko päivän ... kuvasaldo n.5 ja nekin kännykällä ... lol vaikka kamerankin raahasin mukaan :')
Juna-asemalta loikattiin metroon ja mentiin käymään Itiksessä. Siellä tietty Anttila kuolailut ja ikävät ♥ ja nooh aika pian takas keskustaa ja Forumin Chicosiin syömään :3 En oo koskaan ollu Chiciosissa ja ruoka oli ihan mahtavaa ja se tuli jopa alle tunnissa.. se mein tarjoilija oli vaan pikkasen tyhmä. Siis silleen oikeesti tyhmä. Se kysy meiltä että ollaanko valmiita ja halutaanko jälkiruokaa ja sit kun sanottiin että ei, se vaan lähti eikä me saatu ees laskuu... mmmm jos ollaan valmiita lähtemään sehän ei tarkota että haluttais lasku.. mein piti sitten pyytää se lasku erikseen -.-''
Nooh me syötiin noin vartti ja hengattiin sielä reilu tunti. . . eipä meillä ollu kiire.

Kierreltiin vaan ympäriinsä ja puol tuntia ennen kun juna lähtis takas Hämeenlinnaan päätettiin vielä haluta ostaa jotain :D Tai Jutta päätti ja loikattiin Ginaan.. nooh kuinkas siinä kävikään.. Jutta ei ostanu mitään mä tuhlasin 20e okei en tuhlannu koska nuo oli halvat ja muutenkin mun ostoslistalla.
Siniset farkut :3 oijjoi enää puuttuu vihreet ja sitte olis kaikki cuulit värit kaapissa.. paitsi et mun mustat hajos just ;_; noo mut on nyt perus ja punane ja nyt nuo :3 
Ja muuten ostin kanssa nuo levyt !! ♥ MJ:n Suomalaisesta 3e ja Gagan uuden Anttilasta 9e !! vihdoin nuo on mun ♥
ollaan nätteinä ♥ ja kännykkälaatua..
 anteeks jutta mutku oot nii söpö :3
Ja pakkohan se oli ostaa matkajuomat Robert's Coffeesta :3 sain kanssa kuulla että kohta tuota jumalaista kahvia saa myös Hämeenlinnasta !! OIJJOI
Ja nyt te ihmiset mietitte mistä oon repinyt tähän kaikkeen rahaa...Mulla ei siis ole yhtään ylimääräistä ja kiitos levyjen ei ole mitään jäljellä. Housut äiti maksoi mulle ja kävin myymässä mun koulukirjoja 60e edestä just viime viikolla. Ja arvatkaa mitä ! Koska rautatien pätkä Hml-Stadi välillä täytti 150v oli siellä semmonen juhlatarjous. 150snt per suunta tietyissä junissa. 3e eestaas stadiin.. ei paha ei paha ja normisti menis se 20e joten . . . .
Hämeenlinnassa sitten hengattiin Kikessä (cuul) ja ostettii limut leffaa venaillessa. klo.21:00 Maximissa starttas tämmönen
Hyvinkin ajankohtanen elokuva kun itelläkin vajaa 2kk niin on mittarissa tuo maaginen 18. :) Toi oli kyllä PARASTA suomalaista liikkuvaa kuvaa piiiiiiitkiiiiiin aikoihin !!!!!!! Rakastuin ♥ niin aito ja monta juttua jotka oli vähän liiankin tuttuja omasta elämästä... Loistava ja toi on pakko saada omaan leffahyllyyn heti kun dvd:lle ilmestyy ♥
Yks juttu jäi harmittaa tossa leffassa.. Miksei Kohta 18/mun ikäset jäbät oo oikeesti ton näkösiä ♥3♥ leffassa ei ollu ku hyvännäkösiä jäbiä ja ;_; ei niitä oikeesti oo...
Ja sitte vielä yyyks juttu Perjantaista !
Kävin Elinan kanssa Manussa ja ostin tuon ♥ rakastan ja nyt on pakko saada se punanenki :3 ja tietty lankesin . . . ja latasin Angry Birds Spacen ja nyt oon koukussa..
Vois nyt kyllä mennä hörppii vähä kahvii kaakaolla ja tyhjentelee kaappeja ens viikonloppua varten . . :) SeeYaa ♥ ( fuck tuo yksi Jutta tuossa koukutti Mut FourSquareen...suosittelen kaikille!Nyt olen paikassa "Fuckingcoolplacebro(aka Huumeluola)" )

2 kommenttia:

  1. onks sul iphone? mikä malli ja mont gb? :)
    onko ollut hyvä ja mitä kaikkii appsei sul on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on nyt iPhone 4 (ennen oli 3 ja se hajos ja oli paska) ja tuo mikä mulla nyt on, on ihan loistava !! Oon koukussa :p ja öö tää on 16gb ja tässä on rajaton netti <3 rakkaus ja öööh mulla on ainaki miljoona appsii :D esim Angry Birds, tumblr, facebook ja kaikki twitterit yms :D

      Poista