perjantai 1. huhtikuuta 2011

Minä olen muuttunut, itseluottamus nollassa, virun vakavassa tuulessa, virun pienessä jollassa

Heissan vaan sinne tälläsen pienimuotoisen väliajan jälkeen :) Syynähän oli siis tuo maailman ihanin ja eniten odotetuin viisureiden poisto! Jippii ♥ nyt ollaan kahta alahammasta tyhmempiä ja olokin on sen mukainen.. Tänään tuli piipahdettua koulussa alottelemassa koeviikkoa kemian kokeen merkeissä ja taas makaillaan kotona.. (btw PÄÄSIN FILOSOFIASTA LÄPI!!!! :DDD eikä oo ees aprillii!! vaan ihan totta! tuli kutone.. sinänsä huononumero mut tosta on ens vuonna hyvä jatkaa nostamaan kun idioottina menin lisää filosofiaa ottamaan :D ) oon ollu ihan järjettömän vetopois ja vaan nukkunu,oksentanu ja kärsiny joten säästän teidät ihanilta yksityiskohdilta.. Tää on ihan kamalaa! Sen verran voin kuitenkin sanoo kaikille että jos on poisto operaation tulossa nii ei se oikeesti sattunu yhtään! (paniikkikohtauksen vaan sain.. :D ) Toimen pide oli nopeesti ohi ja täysin tunnoton. Eikä kaikilla ees oo tämmösiä tuskia sen jälkeen. Mä olen harvinaisuus ♥ Ja mun hampaat jouduttiin leikkamaan ikenien sisältä kun yleensä ne poistetaan vaan vetämällä puhkeemisen jälkeen joten sekin luultavasti pahentaa mun oloa. Nyt on jo 100 kertaa parempi olo kun keskiviikkona :) Haluun syödä grillivartaita ja leipää!! äää O.O oon seonnu :D

Ja koska mun naama on rantapallon kokonen en oo pahemmin kuvaillu/tehny mitään niin aika orvon kuvaton tää postaus... Vaikka te nyt kuvittelettekin pääsevänne helpolla kun ei tarvi kuunnella mitä tylsää oon taas tehny niiiin HÄHÄÄ tee nyt moooonta päivää tota kuva haastetta eteenpäin ettei teille tuu ihan tylsää :D ja biisi taas loppuun ♥

05: Kuva, joka kuvailee aamujani.



06: Kuva lempinäyttelijästäni.
kyllä nuo johnny depp ja viggo mortensen vie parhaiden näyttelijöiden 1.sijan ♥
07: Kuva lempipaikastani
taitaapa se tuo oma huone olla.. ja koska se on aina niin siisti mulla ei oo siitä kuvia koneella :D
08: Kuva jostain, johon uskoin lapsena.
uskoin että kun täytän 11 saan kirjeen tylypahkaan :3 mut ei sitä koskaan tullu.. ellei porukat tehny niinku Dursleyt yritti ja piilotti kirjeet >:)
09: Kuva jostain mieliruoastani.
kanasalaatti ♥3♥

10: Kuva ensimmäisestä harrastuksestani.
semmonen "kunnon" harrastus ja siihen oon jumiutunu :D

11: Kuva lempijuomastani.


12: Kuva bändistä/laulajasta, jonka musiikkia kuuntelen nyt.
nyt tällä sekunnilla kuuntelen/kattelen MTV:tä ja siellä on joku random blondi nainen joka ei ees oo kauheen hyvä..


13: Kuva jostain, mitä pelkään.
oksentamista ja yksin jäämistä


14: Kuva jostain, mitä odotan paljon.
kesäkesäkesä ♥


15: Kuva minusta ja ystävästäni/ystävistäni.
16: Kuva kännykästäni.
17: Kuva lempihedelmästäni.
18: Kuva jostain, mitä haluaisin tehdä vielä ennen kuolemaani.
19: Kuva lempihiustyylistäni.
20: Kuva jostain, mitä teen joka päivä.
21: Kuva, joka kuvaa elämääsi
22: Kuva henkilöstä, jonka haluaisin tavata.
23: Kuva minusta joskus aikoja sitten.
24: Kuva henkilöstä, jota ihailen.
25: Kuva, joka saa minut hymyilemään.
26: Kuva siitä, mitä mieltä olen koulusta.
27: Kuva, joka tuo muistoja mieleeni.
28: Kuva tämänhetkisestä Facebook-seinästäni
29: Kuva siitä, miten vietän mieluiten perjantai-iltani.
30: Kuva tapahtumasta, jota en kadu.


hohoo muutama.... :D ja sitte vielä biisi
tää on oikeesti hyvä :)

aijjuu PAKKOSAADA nuo housut mitkä noilla miehillä on tossa Britney uudessa videossa ♥3♥ nomsnoms kuin ihanat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti