tiistai 5. huhtikuuta 2011

Sooner If You Let Me

HeiHeiHei taas teille :D Oon tänää itseasiassa aika hyvällä tuulella koska on koeviikko..no en!! Osasin tänää vastata hissan kokeessa Barokki kysymykseen lähes täydellisesti :Djeejee pileet! No joo.. ja sitte tänää oli kampaaja ♥3♥ nyt olis sitte TUMMMAAA ♥ kattokaa vaikka mun uusia rakkauksia:

kattokaa ny!! ihan rakkaus ♥ no joo ja kävinhän mä tossa eilen shobbailemassa koulukirjoi ja sit prismas :) kirjoihi meni siis 58e ja ostin vaan KOLME!! ääää lukio on kaalliiss.. joo ja sitte olin ahkera ja kuvasin mun ostokset!! hurraa

Uusin Kerrang ♥ jossa tuli mukana IHANIA tarroi ♥ siel oli BMTHta ja Andy niinku kuvasta näkyy ja Cobainiki ja kaikkee jeejee ja sitte 2 leffaa ♥ 8 Mile ja Elephant nomnom ♥

no ei mulla kai sitte muuta ollukkaa... :D tai nojoo ei ollu :D tällä viikolla super ohjelmaa ♥ to Enrique, pe Red Ridinghood med Elina ja la ainon esitys ::) ja haasteeseen....

23: Kuva minusta joskus aikoja sitten.

sry nyt ei löydy tähän kuvaa ;;_;;
24: Kuva henkilöstä, jota ihailen.
no esim Eminemiä, koska se on tehny oikeesti kaikkensa unelmiensa saavuttamiseksi ja onnistunu siinä

25: Kuva, joka saa minut hymyilemään.


26: Kuva siitä, mitä mieltä olen koulusta.
esim tuommoisia fiiliksiä.. no on siel joskus iha jees.. :)

27: Kuva, joka tuo muistoja mieleeni.
7.3.2010 esim tämä ♥ kauan odotettu rakkaus näkyi viimein ja onhan noita muitaki :)
28: Kuva tämänhetkisestä Facebook-seinästäni
joo sukunimet sutattu :D vaikka ei sitä ees Altsult olis tarvinnu peittää ku kaikki tietää sen kumminki :D
29: Kuva siitä, miten vietän mieluiten perjantai-iltani.
muuuviiiiiis ♥3♥ friikki kun olen niin ♥

30: Kuva tapahtumasta, jota en kadu.
oikeestaan kun miettii en kadu yhtään mitään :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti