perjantai 1. huhtikuuta 2011

Syödään silliä ja juodaan kuravettä ♥

"Vihdoinkin sain aloitettua tän blogin pidon kun oon sitä niin kauan halunnu. Toivottavasti joku lukis tätä ei se kyllä haittaa kyllä mä tätä omaksi iloksi voin kirjotella :) ja musta olis kanssa kivaa jos mulle ei valittettais kirjotusvirheistä (niitä on luvassa) :)"
Näinkin säälittävä oli mun ihan eka postaus tänne ja tiesittekös että se tapahtu 3.2.2010 :D eli mun blogi on siis tänään 1v 1kk ja 29pv vanha (jos laskin oikein :D ) enkä ees muistanu synttäreitä :'') säälittävää.. no ens vuonnahan ne on seuraavan kerran hehheh jos sillon muistus mieleen.. ahh että oon hyvä bloggari 2 tekstiä päivässä eikä kummassakaan sisältöö..
Kävin tässä nettikaupoissa ja löyty kaikkee ihanaa ♥ että jatkan "netti-ikkuna-shoppailua" (joka ei varmaan edes ole sana..) ja koska lupasin biisin JOKAISEN postauksen perään ja tiedän että te niin rakastatte niitä tungen tännekkin sellasen :)
+ tiesittekös että BRING ME THE HORIZON ja BULLET FOR MY VALENTINE tulee RUISSII ja ESCAPE THE FATE provinssii ;;__;; äää tahtoo liput!! ja nyt kun noi huhuilee tota BVB:täkin tänne niin ahhnams ♥

2 kommenttia:

  1. SIEKI LAITOIT WONDERCHILDIN =D

    VastaaPoista
  2. ainii ku se oli sulki :D sitä on tullu tossa kuuneltuu ku siit tulee hyvät fiilikset ♥

    VastaaPoista