keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Auringonpalvoja

Anteeks tämmönen blogauksen "hiljainen viikko" (oonpas mä nyt kristillinen..) kun ei oikeen oo ollu postattavan mitään muuta kun omia naamakuvia :'D joten no.. :D

Nyt tuntuu siltä että kaikki kaatuu päälle ja on koko ajan hirmusesti hommaa varsinkin koulussa.. äsken väänsein tuon Saksan esseen ja ostikoksi tuli "Wenn Ich Königin von Finnland wäre" (suom. Kun minusta tulee Suomen kunigatar) ja siellä sitten selittelin että korjaan Suomen perustuslakia ja rajotan huumeita ja tämmöstä.. :'D saksan läksyjä en kumminkaan tehny.. lol.. koeviikon kokeitakin on saatu takas ja mun nykyinen todistus alkaa näyttää jo todistukselta. Tuli todeistettua että lukemalla on mahdollisuus parempaan numeroon eikä enää todeistuksessa ole tilaa vitosille (paitsi saksa koska ope) ja nyt siellä on paaaaljon kaseja ja jopa yks ysi!! jeejee ♥ tuon kuvis jota on tässä jaksossa huolestuttaa kyllä kun en millään haluais saada siitä huonompaa numeroo kun yläasteella ja sehän oli tuommoinen vaivainen 10 että semmosta :'D tuon takia en ole noitten kymppien perään kun sitten kauheet paineet..

Sitten vähän viimesistä päivistä: en oo tehny mitään!! :'') no okei sunnuntaina olin Ainolla viettämässä Ranska päivää ♥ eli syötiin ruokaa mitä ranskassa syödään ja opiskeltiin ranskaa (joo oikeesti sunnuntaina opiskeltiin..) ja oli hauskaa :D opinkin jopa sen että semmonen carsoon -sana on kysymyksessä jos siihen tulee semmonen kukkokiekasu muuten se ei oo kysymykses :D selvää... :D sitten olis vähän kuvasaldoa sieltä:




sokeri-voi juttuu omenajuttuun :'') hieman epäonnistu tms :D
tiesittekö että kesä tuleee ♥3♥ huomasin vasta tänään että KAIKKI lumi on sulanu pois!!! IHANAA!! Ja Santtuki on melkein hengissä :D mitä nyt vähän vuotaa ja tökkii mut onhan se 7v skoballe aika okei :D





MUN EKA PÄÄSIÄISMUNA LELU ♥3♥ ja kohta lisää ku ostettii kaupast nomnom ♥ :D
ja hyvät pääsiäiset!! Seuraavassa postauksessa luultavasti sitten Japani pv:stä ja kaikkee muuta kivaa Stay Tuned ♥

Päivä 3 - Minun vanhempani

juu mun porukat onkin mielenkiintoisia tapauksia :) No ne on eronnu tommoset 3v sitte joulun aikoihin (oli muuten paras joulu ikinä. not!) ja molemmilla on omat firmat. Äiti on kynsiteknikko ja isä konsultoija. Mun välit porukoihin on muuttunu tässä aika paljon. Ennen niitten eroo isä oli kokoajan työmatkoil ja olin tosi läheinen äidin kanssa. Nyt sitten oon lähentyny isän kanssa ja kun minä ja mun 2 pienempää sisarusta ollaan kaikki koossa en voi sietää äitii.. Enkä todellakaan tiedä miks.. Kaikki on vaan niin stressaantuneita ja näin. Äiti muutenkin nipottaa nykyään aika paljon ja alan olla semmonen isäntyttö. Isällä on muutenkin nykyään mun vanhennuttua alkanu olemaan semmonen vapaampi kasvatus eikä se valita kaikesta vaikka kyllä sekin suuttuu. :) Mun porukat on kyllä maailman ihanimmat enkä haluis vaihtaa niitä mihinkään vaikka ne ärsyttääkin välillä ja ootan että pääsen pois täältä .. suurin osa päivistä on silti ihan mahtavia enkä haluu lähtee mihinkään ♥ että kiitos niille kun on jaksanu mua kohta 17vuotta :D huhhuh kun oon ihan pehmo :'''D aijjuu oon aina kutsunu porukoita isäks ja äidiks en oo saanu sanoo mitää iskää/isii/mutsii/faijjaa/äiskää tms ja toisaalta ne kuullostaakin vähän idiooteilta ja toi on jo tapa.. :D

nonstoppina menee ♥ rakkaus ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti