perjantai 8. huhtikuuta 2011

"Mina rakasta teita!"

Juu nii mäki sua ♥ Eilen oli siis jo jonkin aikaa odotettu Enrique Iglesiasin keikka Stadissa. Onhan se ihana :) no siel oli ihan sairaasti populaa ja monte mutkaa tuli matkaan.. No ensin .. jonotettiin ja sitte meille tultii sanoo et sori tää on istumakeikka ja vaihtakaa liput.. vaihdettii ja olihan ne paikat siel permannol sit ihan jees.. ja kun kaikki kumminkin juoksi sinne lavan eteen turvamiesten yli nii mä jäin tuoleille riehuu ja parhaiten näin kun seisoin tuolil :D ja Enriqueki näki mut.. valitettavasti :D se oli jotenki pettyneen näkönen kun mulla oli hengähdystauko menossa enkä sillo riehunu.. no kun alotin nii heti ilme kirkastu... juu ihanaa.. nojoo toinen paska homma oli lämppäri.. Anna Abreu järkyttävän pienessä nahka mekossa.. -.- hyhyhyhyhy sen kanssa siellä heilu kanssa Redrama ♥
Iglesiaskin repäs kunnolla kun pisti jonku äijän laulaa tyttökaverilleen ja sitte lopulta kaikki laulo Stand By Me:tä.. ja se ku se laulo sille blondille (jota haastateltiin nrj:lläki..) Hero:n ja nuoli sen kanssa siellä koko sen 4min.. -.-'' juu mutta oli MAHTAVAA ♥ keikkapaidankin sain :))

Ennen keikkaa mulla oli n.tunti aikaa kierrellä stadis ja kävinki sitten kuolaamassa tavaraa esim. micmacissa ja ostinkin pari mahtavaa juttua :D
 Sormus Gina Tricotista ♥ hintaa oli 9.90e ja ihana onn
 Toinen sormus :D 3:lle sormelle ja tollasta oon kauan jo halunnu ja täähänä oli tuolta Glitteristä 14.90e
 Postikortti Suomalaisesta ♥ toi kuva oli jotenkin niin ihana emmä tiiä se vaan osu ja uppos mun fiiliksiin niin täydellisesti ja komeilee nyt mun koulupöydällä ♥ :)
Ja nuo ihanat siniset aurinkolasit ♥3♥ ulkona sataa vettä ja minä ostan aurinkolasit :''D

Ja se keikka muuten näkyy hiukan hyvin tuossa tän päiväsessä koeviikon viimesessä kokeessa Logiikka ja lukuteoria aiheena... ihanaa... nelonen tulee
ja kemiasta tuli se kasi mitä odottelinkin ;D

Tänään neljältä palkanmaksu palaveri ja kuuden maissa olisin sitte tuolla biorexillä med Elina tsekkailemassa Red Rdinghoodin ensi-iltaa namnam ♥


KESÄ TULLOO ! ! ! ♥♥

ihanaihana OwO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti