lauantai 26. maaliskuuta 2011

Don't look back

Heissan tännekkin taas ♥ Ihan hyper fiiliksissä oon eilisestä edelleen :D Joo eli tietämättömille tiedoksi eilen oli Spring Spreik Arx:lla jonka Komissio järkkäsi ja mä olin siellä hommissa ♥ Rakkaus ♥ Tuli siellä kuunneltua bändit (vaikka olis pitäny olla töissä... :3 ) ja hengattua bäkkärillä. Kuvasaldo n.150 kipaletta.. oonko säälittävä? ja fiilikset katossa vaikka paikalla olikin jotain huimat 50 ihmistä lolz jäitte paljosta paitsi ja mä pääsin eturiviin ♥ Ja riittihän tuolla katottavaa ja kuultavaa esim ihan üüber hyvännäkösiä miespuolisia kaksilahkeisia ;D Eniten jäi mieleen kyllä tuo yhden bändin kitaristi.. ja no pettymyksenä se että oon näin tyhmä ja hän on -89 eli tänä vuonna mittariin tulee 22v eli siis ihan liian vanha :'D no joo mutta ei siitä sen enempää... håhå no mutta joo oon todennu sen tässä päivän mittaan että.. HADES ON HOTTIS!! ... joo senkin mutta siis että oon niin sekasin nyt eilisestä ja viimeyön järjettömän huonoista unista että laitan tänne loppuun nyt satamiljoonaa kuvaa kun en haluu järkyttää teitä mun ihanilla jutuilla :D joten nauttikaa! (lisää sitte tuolla irc-gallerian puolella jossa muuten saa muutenkin vierailla.. :D jo loppuun sitten vielä biisi ja se päivä-tsydeemi-juttu.
Nätti Miwse med Minä :D

Clubkick ♥



No Stars Above ♥


Artificial Heart ♥





ARF




Vituttais muaki ku en tullu paikalle ;)
02: Kuva siitä mitä sinulla oli tänään.


















Hyvin kiitollinen, väsynyt ja ontto fiilis ♥ :)

03: Kuva siitä, mitä teet tänään.


















Kuuntelen musaa ♥ ja sitte ruokaa ja leffaa

04: Kuva jostain, jonka olen menettänyt































Itseluottamukseni ja monet surut,ilot ja muut elämän hetket ja isommat tilaisuudet on itseluottamuksen puutteesta menetetty. Itseasiasse eilenkin olisi voinut käydä vaikka miten jos olisin vain itseluottamukseni ja rohkeuteni löytänyt uudelleen.. vaikka tässä parempaan suuntaan liu'utaan ei se tunnu riittävän

Päivän biisit ♥

2 kommenttia:

  1. eei perse, en tienny et noi oli arxil, oisin tullu ;<

    VastaaPoista
  2. mainostin sitä pikkusen gallerias :D tais mennä ohi.. :'D aika monet on kyl valitellu ku ei tienny tosta joten.. mainostus kusi kyllä :D

    VastaaPoista