torstai 14. huhtikuuta 2011

High Quality and FULL HD

Mun viikkoa kuvien muodossa ja sortuminen.. :)

Pitkä matikka ♥

PEILILASI PILOTIT ♥3♥ äiti toi lapista

Helmiliskot med pikkusisko ♥


Musikaalii ♥ josta mä olin tyylii aino joka sen tajus :'D

Matias ♥

Päivä 1 - Esittele itsesi
Juu eli minä.. :) Hyvin mielenkiintoinen persoona mulla ainakin on.. Toukokuussa mittarissa 17v ja oon lukiossa (en todellakaan tiedä miks??) ja on alkanut tässä pikkuhiljaa liukua kohti emo tyyliä niin musiikillesesti kuin tyylillisesti.. :) Kuuntelen siis vaan hyvää musaa enkä oo koskaan tykänny naisista laulajine enkä näyttelijöinä tai oikeestaan mitenkään muutenkaan.. oon sovinisti (Gaga tekee tässä tapauksessa hyvin oudon poikkeuksen - joka sopii Gagan tyyliin - ja on ainut nainen jota ihailen ♥ ja Gagahan on mulle enemmänkin kävelevä taideteos-multitalentti eli.. :D

Oon aina ollu vähän se "outolintu" tai "rillipää rändöm" niinkun siiri sen kauniisti muotoili ja mua on aina tuijotettu pitkään missä ikinä olenkin ja edelleen tuijotetaan ja todella! paljon.. en sitten tiiä että johtuuko se mielenkiinnosta vai inhosta tms.. :)

Mulla on muutamia ystäviä yks pee äf äf ja sitte noita kavereita :) että kyllähän noillä pärjätään... Kaikki vaan semmoset "saman henkiset" ihmiset asuu niin kaukana.. kun täällä tunnen itteni aika usein ulkopuoliseks/erilaiseks kun ei oo oikeen ketään kenen kanssa jutella esim uusimmista ihanista rakkaus bändeistä kun kauheen moni täältäpäin (siis sellasia joita tunnen paremmin) ei kuuntele/tyksi samoista jutuista.

Sekoon aina kaikista tämmösistä "Päivä 1...." jutuista ja nää on aina pakko tehä :'') no mut tää on vähän erilainen ja aika monilla on tää ja no haluun tehä tän .. niin kärsikää :D

No voisin pälättää ittestäni tässä vaikka kuinka ja paljon.. joten eiköhän tää riitä ja oon ihan 1000000% varma että kun julkasen tän tulee sellanen "AINIIIIIN se" -fiilis.. no ei voi mtn ja sitten se päivän biisi joka ooon::

kesä fiilis ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti