sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

If you ever loved somebody put your hands up ♥

Heissan taas ihmiset :D tänäänkään ei ole erityisemmin kuvia luvassa (paitsi haasteeseen toki :D ) koska naama muistuttaa edeelleen rantapalloa..no toi turvotus on kyllä laskenu jo hirmusesti mutta tilalle on tullut tuommoset ihanat JÄTTIKOKOSET mustelmat.. namnam.. ja edelleen pilteillä ja perunamuusilla eletään. :D

Tossa kun olo on parantunu jo paljon siivoilin (eli tyhjensin muuttolaatikoita..joita on muuten edelleen sellaset kuus kipaletta että saatte tota "tupari/uus huone" -postausta odotella vielä..) ja löyty mun yks lemppari leluista ku olin semmone 3v ♥ eli toi pinkki kupla jonka sisällä on puupala pitämässä kattoo paikallaan ette se mee lyttyyn.. :D toi oli niin symppis että sehän pääsi mun hienon uuden pöydän päälle koristeeks ♥ tyksin

Nii ja tänä viikonloppuna on jo toi syöminen sen verran onnistunu että vedinpä tossa kokonaisen mutakakun  ♥3♥ että kiitos paljon frödingen siitä houkuttavasta telkkarimainoksesta :D mutta oli kyllä hyväääää ♥ ja luinhan mä tänään 5 tuntii hissan kokeeseen joka on tiistaina!! oon ylpee itestäni ♥ ja löysin uuden lemppari animeleffan ja sehän on Sydämen Kuiskaus ♥ se vaan jotenkin osu ja uppos ♥

hahah lol tuli tässä vielä mieleen kun ei muutakaan juttuu ollu ETTÄ nyt menee särkylääkkeet+antibiootit+jotkut muut tulehduslääkkeet yhteensä semmoset 16 pilleriä /päivä :D alan olla jo mikäkin mummeli..
no kyllähän se ikä alkaa jo tässä vaiheessa näkyä kun ens talvena olis vuorossa autokoulu ja kaikki O.O kauheeta!! Mietin muutenkin ikää yks päivä ja onhan se aika kamalaa että kohta oon jo 17.. siis toinen jalka haudassa.. 13VUOTTA NI OON 30 ;;_;; elämä ohi... ja sitte ku tulee mittariin 20!! hyhy semmonen vanhus.. :D nojoo on se vaan aika järkkyy.. Ja sitte ku panikoin laskui ja kaikkee etten haluu muuttaa kotoo ja täyttää 18 ja haluun aina olla tommonen pikkutyttö äidin ja isän hoidossa ja ää en haluu et ne kuolee (ihanat pohdinnat..sitä ne lääkkeet teettää) ni tajusin ihan Sherlock jutun!! nimittäin sen että mun ystävät,kaverit,tutut,perhe ja kaikki vanhenee itseasiassa mun kanssa ja ne on jokapäivä mun kanssa päivän vanhempia,tyhmempiä ja viisaampia ja että just ne kohtaa mun kanssa kaikki vaikeet ja uudet iän tuomat haasteet ja auttaa niissä. Mä en ookkaan yksin selviämässä siitä kamaluudesta :) on se kyllä silti jotenkin haikeeta.. sinne menee huoleton leikkiminen yms :') Carpe Diem ♥

ps. torstaina Enriquen keikka ♥3♥


15: Kuva minusta ja ystävästäni/ystävistäni.

Ella, Elina, Roosa, Aino


Miwse


Iida, Laura, Ira
+ Jutta, Juliaana ja kaikki muut ihanat ihmiset joista mulla ei joko oo mun kanssa kuvaa tai ne on niin epä järkeviä tänne :D
16: Kuva kännykästäni.
tuommonenhan se ja Oliver Sykes siellä taustakuvana niin nams ♥
17: Kuva lempihedelmästäni.
tyksin oikeestaan kaikista ihan yhtä paljon eli liikaa :D paitsi banaanista ellei se oo puoli raaka :3
18: Kuva jostain, mitä haluaisin tehdä vielä ennen kuolemaani.
elikkäs Benji hyppy joka onkin tuossa tulossa ens keväänä kun tulee täyteen 18vee ♥3♥ ja sitte olishan se kivaa joskus saada joku oma kulta jostain.. tuota saakin sitten odotella ja tuskin niin käykään.. ainakaan vielä viiteen vuoteen.. :D no mun elämän tilanne nyt on niin kiireinen että ei se sinänsä haittaa
19: Kuva lempihiustyylistäni.
Tytöillä: emo, Pojilla:emo, Itellä: tää nykynen joka on kyllä aika emo sit ku tiistain viel värit päähä nii tummaaa :D ♥ emolova
20: Kuva jostain, mitä teen joka päivä.
dataan ja BMTH ♥
21: Kuva, joka kuvaa elämääsi
tuommostahan se on :D eli ihan okei
22: Kuva henkilöstä, jonka haluaisin tavata.
+ tietty Altsu uudestaa ku oli nii kiva ja nuo Artificalit ja ARF:it taas ja kaikki ♥ Noista "isoista" mun miehet Andyn lisäks olis nuo Oliver ja Billa ja sitte tuo MJ joka ei oo enää ikinä mahdollista nähdä ;;_;;
23: Kuva minusta joskus aikoja sitten.
24: Kuva henkilöstä, jota ihailen.
25: Kuva, joka saa minut hymyilemään.
26: Kuva siitä, mitä mieltä olen koulusta.
27: Kuva, joka tuo muistoja mieleeni.
28: Kuva tämänhetkisestä Facebook-seinästäni
29: Kuva siitä, miten vietän mieluiten perjantai-iltani.
30: Kuva tapahtumasta, jota en kadu.

2 kommenttia:

  1. IHANA TOI KUPLA : D
    Ja aww jotenki silmiäuskomattoman positiivista toi ystävävanhenemisjutska : D Hähähää oot silti aina mua jotai miljoona vuotta vanhempi... ((;; Noi ei vaan.
    + toteemipaalu : DDD<23

    VastaaPoista
  2. toteemipaalu ♥ oon kyllä ihan lääkkeissä ku kirjottelen tollasia :D

    VastaaPoista