sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Waking up in the movie

No majakkareissu sitten meni ja peruuntu myrskyn takia... :( Saimpahan nukkua pidempää... Eikä mun elämässä oo tapahtunu mitään erityistä tässä muutaman päivän aikana.. Eilen.. tai siis viime yönä luin Aamunkoita n.3h vaikka piti lukea vaan muutama sivu :) ja tänään oli kello soimassa puol 9. (nyt te pidätte mua hulluna kun mulla on kello soimassa lomalla!?) no syynä oli siin Canal+:lta viimestä kertaa tuleva Kattona tähtitaivas -leffa, joka oli ihan mielettömän ihana! Vähän saman tyylinen kun Kielletty hedelmä paitsi että parempi! Tossa äsken suunniteltiin että voitais nähdä Ainon kanssa muullonkin kun vaan perjantaina jollon ollaan menossa Ideaparkkiin tuhoamaan mun runsaita raha määriä.. :) No päädyttiin lopputulokseen että ei me ehditä näkemään ollenkaa.. :( Kun mulla on ma golf ja ti Lucan kattominen, ke:stä ei kait ees puhuttu ja to menee niissä lukio jutuissa... En kyllä haluis jatkaa mitään kouluja enää. En tiedä miks mutta enää toi lukio ei oikein innosta.. Ja muutenkin joudun HYK:kiin tiiän sen jo kun keskiarvo jäi niin huonoks (7.6) että ei sillä mihinkään KALU:un päästä... No joo nyt tuli lyhyt ja kuvaton merkintä (sori..) No mutta viettäkää hauskoja päiviä. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti