torstai 24. kesäkuuta 2010

Soittakaa poliisi, se on psykoottinen!!

Toi taitaa olla mun eka suomenkielinen jutun otsikko :) no hyvähän se joskus on alottaa.. Mä olin siis keskiviikkona eli eilen Ainon kanssa Ideaparkissa ja menin sieltä suoraan Ainolle yöks. Mukaan Ideaparkista lähti kahet farkut joista en nyt jaksa laittaa kuvaa.. :( sellaset perus mustat ja jännäharmaat :D ja sitten ostin Tigin Rockaholic hiuslakkaa ja Schwartzkopfin hoitoaineen. Ja sitten löysin kanssa 2 kivaa toppia jotka näyttää tältä:








Molemmat H&M:stä yhteensä n.17e (mulla ei oo mitään hajua miks toi eka kuva meni tolleen vaakatasoon.... O.o )

Oli kivaa! Ja sitten Ainon kanssa pelattiin Mölkkyä ♥ Tiedän ilme kusee ja pahasti... No mutta eiköhän se siitä sitten. Pikkupikapäivitys nyt. (niin ja otsikkoa ihmetteleville toi kuvaa mun viikkoa mielettömän hyvin! Lainaus Madagascar ykkösestä joka on ihan PARSA!♥.♥)

Pssst. Lauantaina tämä tyttö lähtee valloittamaan maailmaa reittiä Suomi-Ruotsi-Tanska-Saksa-Ranska-Belgia-Hollanti-Saksa-Tanska-Suomi. Ja siihen menee n.2 vk eli sen jälkeen vasta päivittelyä ja toivottavasti paaaaaaljon kuvia. ♥ Niin ja kaikille vielä tosi hyvät ja hauskat juhannukset!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti