perjantai 11. kesäkuuta 2010

Let's talk about me my love



Juu eli tässä oli siis mun eka video postaus :D Toivottavasti ei ollu ihan huono! Ja hei jos voitte niin antakaa mulle rakentavaa kritiikkiä tosta videosta. Ja tässä korjauksia muutamista virheista plus muutama selitys..
- Olin siis Green Dayn keikalla tiistaina
- se oli TH:n DVD single.. ei TH:n DVD.. :D
+ ja tossa kun "pyörittelen silmiäni/kattelen jonnekkin" kun selitän julisteista, ääni tulee jäljessä ja mä kattelen niitä julisteita että muista mitä on missäkin x) kun niitä on tossa reilusti yli 100 tuolla seinillä :DD

JA ingnorratkaa mun ruma ääni (kamera muuttaa) ja sotkunen huone ja kauhee ilme..

2 kommenttia:

  1. Sä kuulostat ihan hassulta!!! : D Ihan ku vääntäsit jotain itkua koko ajan :ppp
    Mut ei ollu tylsää! : D Kuulosti btw tosi järkevältä et "toi kivikin on mun oma" >> bileet : DD Noooeiiii.........
    jeejee (:

    VastaaPoista
  2. mä kuullostan aina tosi idiootilta koska noi ihanat mikit aina vääntää mun äänen ties minne.... :D mutta joo..

    VastaaPoista