sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Fucking Worthless

Nyt on sitten peruskoulu päätetty.. DD::DD:D:D
Tässä on sitten tää mun kovienpoikien jengi ♥ Oikeelta vasemmalle: Jenni, Wilma, Minä, Miwse, Aino, Elina, Jutta, Heidi, Ella ja alhaalla Malla ♥



Kevätjuhlan jälkeen lähdin äidin mukaan kun se päätti huoltaa kyntensä (se on siis ammatiltaan kynsiteknikko) ja sieltä sitten syömään Tawast Bankkiin. Söin sellasen ihanan kanaleivän ♥ ja sitten sieltä kiireellä kattomaan Streetdance 3D ♥ oli ihan mieletön!! enkä ruvennu taputtamaan ja hurraamaan siellä loppuesityksen kohdalla.... :) no sitten tuli muodon muutos alle viidessä minuutissa =kevätjuhlasta keikkavaatteisiin. Äiti heitti mun linnanpuistoon tossa vähän viidenjälkeen hengailee kavereitten kanssa ja kattomaan Reckless lovea ja Negativea ♥ Oli ihan mielettömiä ja yllätyin itekin kun osasin laulaa kaikki sanat oikein :D no mutta kiitos sen nyt mulla on ääni ihan menny ja jokapaikka iha tosi kipeenä vaikka vasta heräsin..(se on ihanaa kun koko yön soi päässä nonstoppina One more time ja siihen sitten heräilee keskellä yötä kun on pakko laulaa mukana..) jotenkin hassua että nyt on jo kesäloma ja 16. päivä saan sitten tietää että mihin lukioon pääsin..jos siis pääsin.. no mutta nyt ei sitä murehdita! :D Näin btw tuli mieleen että oon nyt nähny Negativen 3 kertaa livenä ilmaseks! ja joka kerta on jotain lähteny keikalta mukaan.. Kesäloma expressissä -08 mukaan lähti Antin pyyhe ♥ Linnanjuhlissa -09 mukaan lähti Larryn plektra ♥ ja nyt Kesäloma expressissä -10 mukaan lähti ruusu (reittiä Jonne->Jay-> minä ♥ eli enää jokin Snakcin omaisuudesta multa puuttuu :D

Niin ja tähän loppuun vielä muutama ihanin kuva (kuvia oli yhteensä 160 :3 )






Ette varmaan tienny että me mennään naimisiin ♥






Pikku sekoaminen kun Olli otti paidan pois ♥

Siinä oli siis Reckless love ja Nyt ihan muutama kuva Negativesta ♥





JonneJonneJonne ♥.♥ :3

NamNam Antti ♥



Larryyyh ♥




No huomisesta en sitten tiedä ehdinkö kirjottelemaan kun sillon alkaa mun pienois tanssikurssi joka kestää koko kesän ja mö toivoisin että sinne tulis paljon porukkaa että vois sitten perustaa ihan oman tanssi porukan :) ja tiistaina sitten tsekkaamaan Greenday kyläsaareen ♥

niin ja vielä tähän loppuun mun tän hetkiset lempparibiisit on:

- Negativen Fucking Worthless

- Reckless Loven One more time

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti