tiistai 1. kesäkuuta 2010

Strawberrys

Tällä viikolla on siis meidän kuolun yseillä pukeitumis teema viikko ja maanantaina oli yökkäripäivä. Mun oli tarkotus osallistuu mut en sitte ehtiny kun nukuin pommiin... :D Toi kuullostaa tosi tyhmältä kun nukuin pommiin mutten tullu yökkäris kouluun.. No suurin syy siihen on et mä nukun sellasella ihan järkyttävällä paidalla :D ja ilman housuja.. :) Eilen oli kanssa Komission taideteoksen (BoriXien BoikamieBoXin) julkkari tilaisuus Kastellissa. No mutta mulla ei nyt oo sieltä kuvia.. Isä kyllä kuvaili jotain muttamutta ne kuvat on jossain.. :D ja siis päästiin lehteen.. :D Varmaankin kaupunkiuutisiin..
Tänään oli sitten White's päivä joka oli mulla suuri haaste sillä mä en tunnetusti omista melkein mitään valkosta... :D


Tässä siis huono kuva mun julkkari asusta. Kaikki vaatekappaleet on H&M:stä :)


Ja tässä White's päivän asu. Ja kaikki edelleen H&M:stä. :D

Ja tähän loppuun vielä Minä ft. Miwse - Mantsan tunti


Psst. Peruskoulun viimenen viikko DDD:::

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti