torstai 10. kesäkuuta 2010

Boulevard of broken dreams

JeeJee.LomaLoma.. No joo ei mulla oikeesti oo noin hauskaa ja ihanaa.. :D Paitsi tietty tiistaina kun olin Green Dayta katsastamassa ♥ Siellä oli ihan superia ja kaikkee :DD



Ja tässä on mun kuvaama video Wake me up when September ends -biisistä ♥ (ja mun youtube kanavahan löytyy nimimerkillä: Jollu094 . Ja koska kuvat on niin kakkalaatusia niitä pääsee ihailemaan galleriasta.. (siellä siis niccinä DreamCracker) ni mutta ei siitä sen enempää :D



Ja sitten voisin laittaa mun tän päiväsen kaupunkiasun..



Joka siis koostuu tällä kertaa..:

- Hattu: Catwalk

- Green Dayn keikkapaita: Keikalta

- Revityt farkut: H&M

- Raidalliset tennarit: K-Kenkä

Ja toi Green Dayn keikkapaidan takana on siis sellanen tyttö maalaamassa spray-maalilla tekstiä "Green Day Helsinki, FIN June 8. 2010" NamNam ♥

Näin asiasta toiseen.. Kaupungissa sitten hengailin mun rakkaan pikkusiskon(7vee) kanssa ja käytiin tietty lelukaupassa! No siellä sitten söpösteltiin koirapehmojen kanssa ♥ ja sieltä kirjakauppaan ostamaan mulle kesälukemista :D (mullahan ei sitä vielä tarpeeksi ole...) Päädyin pitkän harkinnan jälkeen ostamaan Väristys nimisen kirjan, joka kertoo tytön ja suden(osittain pojan) rakkaudesta.. Se vaikutti hyvältä vaikka tässä siitä saakin tosi tyhmän vaikutelman.. :D Kirjakaupata suunnistettiin sitten Mamma Mia nimiseen Italialaiseen jätskipaikkaan (namnam ihan mielettömän ihanaa!!) ja ostin Persikka tötterön. Se oli mielenkiintosen makunen. Sellanen makee ja raikas ja jännä :D Siellä kanssa törmättiin Heidiin ja Elinaan. :) Ja sieltä ÄSSÄn kautta kotiin Jaffa pullo kainalossa. ♥

Ens viikonloppua odottellen..(Vaikka sillon pitäis sataa....) Sillon siis Ainon kanssa siihen yhteen majakka saareen jonka nimee en osaa kirjottaa :DD ja enää n.22 pv kun lähdetään tourille Ruotsi-Tanska-Saksa-Ranska-Belgia-Hollanti-Saksa-Tanska.

♥ Nautitaan lämpimistä päivistä vielä kun niitä on ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti