sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

Kiss of hope

"Takki auki täältä tulee hauki joka susta tykkää"
"Hei hei mutsi mä en syöny mun lääkkeitä"
"Tää on tosi tarttuva täytebiisi jos tää jää sun päähäsi soimaan ota yhteys lääkäriisi tai mee sairaalaan"
"Oi Beibi mä rakastan sua oikein kovasti miksi ihmeessä isäsi on rovasti"
Nää biisithän ei soi mun päässä...
Nooh.. niinkui mulle aina tuppaa käymään Ideapark reissu peruuntui ja siirtyi ens viikkoon/tulevalleviikolle. Luultavasti keskiviikkoon.. Viime viikolla ei sitten pahemmin mitään tapahtunut.. Perjantaina metsästin kirjaimellisesti hiki hatussa reissuun kesävaatteita. MuttaMutta kun mut tunnetaa nen löytänyt mitään. Tai no löysin mielettömästi ihania vaatteita mutta mitkään ei oikein ollu mun tyylisiä.. :) No sitten käytiin kanssa isän kanssa taloja kattomassa.. Muuttopuuhiin kun aletaan viimestään tossa ens vuoden puolella.. Talot oli ihan mielettömiä!! Vaikka ne oli hirmusen pieniä (siis ne huoneet) mutta ei se mitään :D
Nii ja HEI eilen oli mun pikkuveljen 13vee synttärit :)) ostin sille lahjaks Ketonen&Myllyrinne ekan tuottarin. Ja itsehän en tykkää kyseisestä sarjasta. (on siinä muutama hyvä sketsi esim. se vankila juttu ♥) ja me käytiin juhlistamassa sitä Popinossa. Söin sellasen ihanan Ravioli-pasta-jutun ♥.
No äiti tuli eilen kotiin Nizzasta jossa se oli Timon kanssa.... ( D: ) ja toi mulle aivan mielettömän ihania tuliaisia!! ♥ NamNam ♥



Tässä on siis tämä jumalaisen ihana laukku jonka sain ♥3♥ (ja saimpas toisenkin)


Ja sain tänkin ihanuuden vielä ♥3♥ ja sitten vielä...

Just tollaset ihanat bikinit joita oon ettiny puol vuotta! Noi on miljoona kertaa hienommat livenä ;) toi alaosa ei oo ihan mun tyylinen, koska tykkään enemmän sellasista shortsi/hipsteri mallista. Ja sellanen ihana alaosa mulla jo onkin :)

Viime muuten kului ainakin mun osalta telkkarin ääressä. :) Teillä? Ensin katoin leffan Naisen Tuoksu joka oli ihana!! Se kerto sellasesta sokeasta miehestä ja siitä kun se matkustaa nuoren pojan kanssa New Yorkkiin ja ystävystyy poikaan. Tollanen perus juoni mutta se oli jotenkin niiiiin sulosen ihana ;__; Niin ja sitten sen jälkeen katsoin Vickanin häät (vaikkei mun ollu tarkotus niin silti tuli töllötettyä :D ) Ne oli aika mukavaiset. Ja siitä sitten kanava vaihtui ykköselle ja aamuneljään äidin kanssa katsottiin Take That on the City keikkaa ♥ Ja tietysti söin pitzaa ja join tietty Hello Kitty-limua ♥ Se on hywwääää :33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti