perjantai 19. elokuuta 2011

liian hyper keksiäkseen otsikkoa

Voisin sanoa että tänään oli niin hyperpäivä joten postaan siitä vasta huomenna ;) Pidän teitä jännityksessä. (ellette sitten facebookista oo jo huomannu..) Ajattelin hyperyyteni vuoksi (pienet unet ja mahtavat jutut) laittaa teille tämmösiä pieniä kuvia jotka ei oikeestaan tarkota mitään.. tylsyyksissäni oon kuvaillu.

 Päällystin mun Lukiokalenterin ♥ oij että rakastan tota nyt :3 edellinen kansi on tossa alla olevassa kuvassa :)



 tossa näkyy mun uus siipi-sormus (on se mulla jonkun viikon jo ollu mutta kumminki) ja Ed Hardy energia juoma Animagicalin ja LV:n laukun kanssa ♥
 ja mun seinät näyttää nyt tältä ::3 raaaakkkkausss ♥
namnam

olipa mustavalkosta.... ja no vinkkinä tähän päivään: siihen liittyi juoksemista, halailua, kuvailua, kiertelyä, syömäsitä, shoppailua, lintsausta, musiikkia, . . . . . . ja kaikkea muuta ♥ nams ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti