maanantai 15. elokuuta 2011

The Story is just began ♥

Heippa taas. Tiesittekste että teitä on jo 28!! :3 hehz ♥ Danke für alles ♥
Mulla oli tänää siis Saksan uusinta ja voin sanoo että ei todellakaan mee läpi. . . . en vastannu ku ehkä kahteen kohtaan vaikka "oikeessa kokeessa" vastasin kaikkiin eikä siltikään pisteet riittäny ees neloseen että ahh :'( en vaan oikeesti tajuu siitä kieliopista mitään! Vaikka muuten osaan (ainakin mun mielestä) puhuu saksaa ja ymmärrän mitä mulle puhutaan ja ymmärrän luetut ja kuullut tekstit. Ku olin kesälläki saksas nii puhuin pelkkää saksaa siel.. ;_; oon ihan syvällä kusessa ku on jo nyt 2 nelosta ja viel 4 kurssii jäljellä.. (mulla on siis pitkä saksa ja oon lukenu sitä neloselta. aion myös kirjottaa sen. LYHYENÄ!)
Ja no niinkun edellisessä postauksessa olin Elomessuilla, niin eilen olin sitten messujen yhteydessä olleessa tivoli Sariolassa pikkusiskon kanssa :) ja eksyin itekkin muutaman kerran muutamaan laitteeseen.. :)

Anteeks että näytän kamalalta ja no Jm:n ja sen kaverin naamat ajattelin sensuurata .. kun no ne ei varmaa tyksis olla mun blogissa ::D
ja no tää oli tämmönen random otos.. ihan jees :))

muutes arvatkaas mitä!?
Koko ajan oon pysyny mukana ja itseasiassa jo sillon kun nuo oli vielä Devilisch ♥ Kauheeta kun ne kasvaa ja aika menee nopeesti ;_; Itekki olen kasvanu ihan jonkin verran osin näiden ansiosta ja kokoajan näiden kanssa ♥ :'3 Ja meidän tarina vasta alkaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti