maanantai 29. elokuuta 2011

klo 22:22

Tänään alko sitten Glee :333 namnam aivan ihana alotus jakso oli ♥ koukussa (jälleen. . .) ja mun skobasta putos pakoputki. . . . ::D lål miten niin koko ajan rikki? Eipä mulla kai mitään muuta ookkaan ku ei oo mitään nyt tapahtunu.. oon vaan ollu koulussa,selaillu uusinta EMP:n kuvastoa + kuolannu,valittanu ens viikon Turkin reissua (oon outo) ja skippasin ekan tanssitunnin tänään lahjakkaasti.. menin tunnin myöhäs x'D hyvä minä. Vähän ketutti mutta eiköhän se siitä.. ja kotiin tullessa piristi matka kirjastoon josta mukaan pomppas Laurin ja Avrilin uusimmat ja sitten tämä ihana Anonyymi ♥
 
Anonyymi: Sun ei kannata tupeerata sun hiuksia ku et osaa.  Kiitos sulle tästä ♥ oikeesti nauroin tolle varmaan noin puol tuntia :3 oli niin sulonen. Ei sen pitäis ketään haitata miten mun hiukset on ja kun ite tykkää niin se riittää :)
(oli btw eka semmonen "ootpas huono ihminen ja bloggari plääh" kommentti :3 oon aika hyvin selvinny(?)noista (vaikka oikeesti tykkään tommosista koska oon masokisti . . . . o.o))

JA koska kysymyksiä on sadellu minimaalisesti kysymys postaus tulee vasta Turkin reissun jälkeen. Eli teillä on aikaa kysellä ja hei kyselkää vaikka Anonyyminä ja IHAN MITÄ VAAN vaikkei teitä kiinnosta nii haluun kysymyksiä :) koska niihin on niin kiva vastailla :3 Rankasen teitä tämmösellä koska ette kysy ja no mä rakastan tämmösiä ::3 eikä mulla oo kuvia........ seliseli

01: eläin, jonka haluaisit omistaa



tikru (joka on hyvin todennäköistä..), koira tai/ja kissa
02: 3 suosikkielokuvahahmoasi


Jack Sparrow, V niinkuin Verikoston V ja Sweeney Todd
03: suosikkitelevisiosarjasi juuri nyt
Glee ja Skins
04: lempiruoka
salaatit esim. Kana ♥

05: 3 artistia tai bändiä joista pidät
Falling in reverse, Black veil Brides, Bring me the horizon
06: kännykkäsi
Iphone 4


07: auto jonka haluaisit omistaa
Tommonen överi urheiluauto, Monster Truck tai/ja Kupla ♥


08: viimeisin katsomasi elokuva
Apinoiden Planeetan Synty eilen (oli muuten huikeee!!) ja alotin ton Haikein Terveisin ja tänää loppuu


09: paikka johon haluaisit matkustaa
Kaikkialle :3 nyt ehkä eniten kumminkin Lontooseen ♥♥


10: tavara jonka haluaisit omistaa
kalansilmä objektiivi ;_; yyyy tahtooooo


11: mikä on fiiliksesi juuri nyt


12: tietokoneesi
Tuommonen möllykkä ja olikoha se 18 vai 19 tuumanen näyttö eli herralla on kokoa..


13: millaiset hiukset haluaisit




eli aika sama malli mut eri väri ;;_;; Punane, Musta, Valkonen tai toi punaruskee tai sit joku shokki


14: mihin ottaisit lävistyksen

nuo nyt aluks :9 ja se napa ja dermal plussana


15: kenen ulkonäköä kadehdit

en haluis olla noin laiha ku toi eka mut nätti ja oikeestaan oon ihan kateellinen kaikille mun kavereille ku ne on niin nättei ;;_;;


16: kännykkä minkä haluaisit omistaa
HTC Desire ♥
17: lempilevysi



Tossa on nyt muutama: Escape the fate - Dying is your latest fashion, SWPB - The story of kristy killings, Black veil Brides - Set the world on fire ja BMTH - Suicide Season Cut up! ♥


18: lempielokuva
Gus Van Santin Paranoid Park ♥


20: biisi joka soi viimeksi

Asking Alexandria - The Final Episode

21: henkilö jonka haluaisit tavata



Andy Biersack, Oliver Sykes, Chritfer Ingle ja Bill Kaulitz


Tiedän että toistan itteeni ::D mutta.... ei voi mitään ♥ Nyt jatkamaan Haikein Terveisin-leffan merkeissä ja samalla vähän tota VMA uusinta fiilistelyä ku skippasin sen viime yönä sillo puol 4. . . miksköhän? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti