tiistai 2. joulukuuta 2014

RMO Joulukalenteri - 2. LUUKKU

Joulu on materialistin (siis mun) parasta aikaa. Mahdollisuus toivoa, saada ja antaa paljon. Lähinnä tavaraa, mutta ovat ne aineettomat lahjatkin oikein hyviä. Ajattelin siis tämän luukun omistaa mun joululahjatoiveille. Mun oli melkein vaikea keksiä mitään toivottavaa. Okei nyt kyllä huijasin. Lähinnä toi rajaaminen pieneen nättiin vaihtoehtolistaan oli haastavaa.

Meillä on ollut kotona tapana listata muutamat kirjat, levyt ja leffat/sarjat joista isä ja äiti voivat valita sen minkä löytävät ja ne kolme juttua ovat olleen "varmat" lahjat. Joka on kyllä ollu tosi kiva varsinkin kun noitten kaikkien suurkuluttajaksi ilmoittaudun. Joululahjahankinnat on mun osalta kahta pakettia vaille valmiit, joka ei sinänsä oo yllätys kun oon ihan innoissani hommaamassa niitä jo kesällä hups.

Mutta sitten siihen mun huikeaan listaan :D Lähetin isälle tämmösen tekstarin:
Noita nyt ei varsinaisesti tarvitse selittää. Vallilan verhot olis täydelliset tähän kämppään ja Taika -lasit & -mukit on ihania! Hommasin just kaks mustavalkosta 0,5dl Taika-mukia. Ja hei. PS4. Joulun ykköslahja, jota en tuu saamaan mut jonka kuitenkin kirjoitin.. Niin ja tuolla on toi Carcassonne. Se on mahti peli ja meillä on siihen 2 lisäosaa ennestään. Meen jouluks isälle ja jos saatais pukilta lisää paloja peliin voitais pitää kunnon maratoonit :3

Ootan jo niin joulua! Ostin itelleni ennakkoon joululahjaksi Bodyshopin kolmen vartalovoin setin joka sisältää ne kaikki tän vuoden sesonkituoksut. Tilasin myös JumpFromPaperilta ihan huikean repun ja tuun esittelemään sen johonkin luukkuun heti kun se tulee mun syliin.
Antti Tuisku - Avaruus, oikeesti kiva cover Lumiukkobiisistä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti