maanantai 1. joulukuuta 2014

RMO Joulukalenteri - 1. LUUKKU

Halusin ihan älyttömästi pitää täällä jotain joulukalenteria. Tai halusin ja halusin.. Päätin tänään haluta (Vai pitäisikö "tahtoa" niinkuin tässä lähipäivinä on ollut tapana). No. Mitä olisi ekassa luukussa entä seuraavassa ja miten saan joka päivä kirjoitettua jotain kivaa joulujuttua.

Rakastan joulua yli kaiken. Rakastan siis joulukuuta, joulun odotusta, joulukalentereita ja joulukoristeita. Ja lahjoja. Aatto lähinnä ahdistaa, mutta siihenkin on syynsä. Ainiin, rakastan myös Jouluradiota :3 ja se soikin mun autossa nyt Suomipopin tilalla. Oon ihan mummoutunu kun en jaksa kuunnella tyhmiä juontoja enkä niitä samoja jumputuksia joka päivä ja joka tunti NRJ:ltä tai muulta samankaltaiselta kanavalta.

Joulukalenteriin ajattelin nyt siis jakaa sekalaista sisältöä koko joulukuun joista toivottavasti mahdollisimman moni liittyy jouluun. Tämä luukku ei. Tähän luukkuun laitan teille kuvia mun Habitare -reissulta. Niin paljon kaikkea kallista ja kivaa ;3; Ah.

Höpinöiden lisäksi ajattelin jakaa 24 joululaulua joista pidän. Oon tosi valikoiva joululaulujen suhteen ja suurin osa onkin ärsyttäviä renkutuksia. Siispä tämä 24 biisiä voi olla aika haaste.

Huh mikä kuvien paljous. Ja vielä loppuun se mun joululaulu:
Frank Sinatra - White Christmas, maailman paras joululaulu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti