perjantai 4. maaliskuuta 2011

Hengaillaan - Kirka

Tiedättekös mitä tämä tarkoittaa? Sitä että mä olen ollut kipeänä KOKO hiihtoloman.. AhNams ♥ tykkään tästä todella.. No mulla on onneks ollu mukavia kavereita meinaan nämä kuvassa essintyvät henkilöt kirjastosta: True Bloodin 1.kauden 2viimestä disciä, True Bloodin 2.kauden 2ekaa disciä, Watchmen, Moulin Rouge, Leena Leskisen Euro Tarinoita, David Klassin Ette te minua tunne, David Mitchellin Black Swan Green, Marilyn Kayen Valitut, Lauren Oliverin Kuin viimeistä päivää, Cardace Bushnellin Carrien nuoruusvuodet ja Terhi Rannelan Jäämeri,Jäähyväiset ja Minä. Ja tietty nenäliinoja ja nenäsumute :) Aijuu ja hyvää musiikkia by MakeOutKids, Amely ja Gleecast ♥

Eli mitä minä valittamaan.. Tänäänkin äiti on pikkusisarusten ja niitten kavereitten kanssa Himoksella laskettelemassa ja mä olen ollut ahkera kipeä pyykkääjä ja astianpesijä kotona.. Emmä tiiä mutta musta toi pyykin pesu on kyllä ollu yllättävän kivaa ja rentouttavaa :D hahhah oon super outo. Se on ihan kivaa yksin rauhassa kun kukaan ei valita vieressä. Juu eli niille vielä jotka ei oo kuullu mun piti mennä Hankoon keskiviikkona hengailemaan tänään MadCraftien keikalle Hesaan ja huomenna miittailemaan ihmisä koska maanantaina TH:n keikasta on sitten 1vuosi! ihan kamalaa!! no joo mutta sitten tulin kipeeksi nams ja kaikki peruuntu..


Sen nimi on Anastasia♥ :'D
Tommonen söpöys lähti siis viidellätoista eurolla mukaan IKEAsta maanantaina :D jossa olin siis pikkukuumeessa.. :)) no juu juu pitäis levätä mutkun nyt on LOMA! ja sain mä sen koulupöydänki. Sellanen tumma ♥ laitan sitten kuvaa kun jaksan koota sen xD tai kun isä kokoo sen mulle :D

Haha melkein unohtu missä hengasin eilen :)) oonko oikeesti ihan kauhee ku vaan juoksen ympäriinsä vaikka oon kipee.. hmm kyllä taidan olla :D nojoo mutta sanooko seuraavat kuvat mitään?

pinkkei kaloi ♥3♥

Tää oli niin awwws ^-^




awwwawss merisiilii ♥3♥

Sydäri tuli kun tällänen tuijotti
 
Piranha ♥




Smile :)


Tässä näkyy hyvin noi mun hyväntekeväisyysrannekkeet. Eli toi sininen ja vihree on sellasia Merikilpikonnien SOS rannejuttuja joitten hinnasta meni yhteensä 2e niitten pelastukseen ♥ oon hyvä ihminen.

Joo elikkäs paikka oli SEA-LIFE ♥ äiti roudas koko porukan sinne ja olihan siellä hauskaa ja kun käytiin sitten syömässä La Famigliassa niin nomnom söin aika perus pastan mut se oli ihan taivaallisen makusta ♥ jups. Tänään vielä ohjelmassa Love Guru ysiltä ja mässyä jos tää pahaolo helpottaa.. Maailman ihanin aika kuusta kun on niin pakko kärsiä.. Ens viikolla onkin sitten taas ohjelmaa pikkusen liikaa.. enköhän kumminkin selviä.
Tuli muuten tsekattua MTV:ltä Avrilin What the Hellin ja Gagan Born this wayn musavideot ja suosittelen. Toi Gaga oli oikeestaan aika mitään sanomaton ja tosi "epägagaa" jos totta puhutaan.. Tohon Avrilin videoon taas rakastuin ♥ ihanaa vanhan tyylistä Avrilia nams :9


tota gagan videoo ei nyt tähän löytyny joten kattelkaa ite jostakin :D

1 kommentti: