sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Mä oonkin vihannes

Jeejee onkohan kaikki jo kuullu noista mun uusista muruista? No jos ei ole niin tässä olis 2 kuvaa ♥ :)

Eli noi hopeiset IHANAT rakkauspakkaus kengät on Radiilta ja makso 39£ ja toi paita on SWPB:n laulajan Allan Jeremy Cotterillin sooloura nimi :D tpaita makso pakkauksen ja postikulujen kanssa 25e joten aika paljon.. :( no mutta se on ihana ♥

No joo mutta ei mulla silleen ees ollu muuta asiaa.. paitsi että sain sillon samana päivänä myös kolmannen paketin..
anteeksi ruma käteni ja kuvan laatu.. mutta juu tommonen on nyt ranteessa..
Tuli siis kaaduttua oikein lahjakkaasti.. ei se oo murtuna tai mitään mut kipee ja tuen tarpeessa joten.. no tommonen nyt vähän aikaa. En usko et jaksan tota enää kauaa :D

Juu ja tänään tulin viimeseltä isosleiriltä. Voin sanoo et tuun kaipaa niitä ja toi oli ehdottomasti paras leiri tähän mennessä jututkin sitä tasoo ♥ Otsikkokin periä leiriltä ja tarkemmin Maurilta :D Meillä oli sellanen Kiisi tyyppi pitää kaikkee kivaa eile ja sit ringis ainut vapaa paikka oli sen vieres ja Mauri istu siihe. Se oli vaan Mauril sillee et "ei tarvi pelätä mä oon kasvissyöjä enkä pure". Johon Mauri sitten veti parhaan iskulauseen ikinä x'D "Mä oonkin vihannes" joo toi kuullostaa lähinnä sekavalta mut se oli nin täydellinen leiril.. Meillä oli ihanat iltaohjelmat esim. Oscar-gaala eile ja näin ♥ jeps.. Meillä oli kanssa jotain ilmasutaito7auktoriteetti harjotuksia joissa Tatu ja Henri oli molemmat mun kanssa ihan tossun alla haha :D joo.. eipä kai muuta.. leiri oli ikimuistoinen ja ihana ja kaipailen kyllä tota porukkaa vaikken yhtäpaljon kun kasikurssi tai ripari tyyppei.. mut no.. :) joo.. ♥ no mutta ei mulla sitten muuta..

Toivottavasti mun kesän ohjelman suurin juttu varmistuis mahdollisimman pian.. vaik se on niiin pelottava et en oikeesti uskalla ;;__;; :D siitä lisää sitte jos varmistuu.. :)
Ja kaikki perjantaina ARX:ille ♥ ovet klo.18.30

anteeks melkein unohtu biisi :D joita on nyt oikeestaan 2 :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti