sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

I wanna be free

Alkaa paineet kasvaa kun uusinta olis jo tossa tiistaina ja äiti kyseli noitä käsitteitä.. huhhuh menikö pikkusen huonosti.. no olis pakko päästä läpi kun ens vuonna en haluis kurssii uusii eikä olis aikaakaan... Mäpä sitten päätin helpottaa oloani shoppailulla :D no okei kävin kirpparilla kuolaamassa ihanaa hopeeta nahkatakkia ja koska oon niin jättiläinen ei se mahtunu.. hommasin mä kumminkin Sims 2:n lisäosan yliopisto ♥ noms haha lol sims vaan on sellane mihin koukutuin jo ykkösen ilmestyessä.. sitä on kiva pelaa esim kipeenä :)) ja sitten kävin KappAhl:ssa!! hei mä en käy siellä ikinä :D ja mukaan lähti pinni!! wou aploodeja!! 1pinni!! no mut joo kattokaa:

Ihan vertailun vuoksi toi pinkki tossa vieressä koska toi mun ostama pinni on ihan järjetön :D
 Juu eli pientä koko eroa huomattavissa normaalikokosia pinnejä vasten.. :D aijuu ja ostinhan mä myös (taino äiti osti mulle) tälläsen ihanuuden:
Nimittäin musta KISS-tpaita ♥3♥ noms olis toi teksti voinu olla KISS:n väreissä mutta kyllä toi noinkin on hyvä :D ja näytin niin fiksulta tossa että oli pakko rajata.. :D anteeksi ;__;
nojoo mutta nyt lukemaan filosofiaa ja nukkumaan ♥

aioin yrittää ottaa tavaksi "päivänbiisin" eli laitan tänne loppuun aina jonkun ihanuuden jota on tullut kulutettua puhki jonkin verran :) toivottavasti tykkäilette näistä..


tänään Idolssista pudonneen Vilikasperin niiin ihana biisi ♥ :D oikeesti rakastuin tohon ja kun Vilikasperkin on niin söps. Arvaatte ehkä mun reaktion tosta sen putoomisesta.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti