tiistai 15. maaliskuuta 2011

Lumi suli, puro sanoo pulipuli

Nyt on virallisesti kevät!! Kun on nahkatakki ja Nike60:t jalassa niin nams ♥ ja tänään paisto aurinko ja ulkona tuoksu VASTALEIKATTU NURMIKKO!! hmm mun nenässä on pakko olla jotain vikaa.. :DD jeps. tänään oli sitten tuo ihana filosofian uusintakoe ja tulipa siellä sitten käytyä.. huonostihan se sitten meni ja nyt toivon sormet ja varpaat ristissä että tulis edes vitonen kun en haluis käydä sitä ens vuonna.. kun on niin paljon muuta ja sitte meni se hirveen uurastuksen takana ollut kotiesseekin hukkaan ja luinkin noihin uusintoihin jopa viikon !! ja ihan liikaa!! niin liikaa että sekotin asiat toisiinsa ja lopputuloksena synty tasan 1 oikee vastaus ja se oli A PRIORI!! ♥ mmm nyt vedin sitten lohduks tota Ben&Jerry'siä mikä kuvassakin näkyy ja oli ihan mahtavaa. HUOMHUOM OLI söin sen meinaan jo x'D oon nopee.. Tossa jätskissä oli Kermaajäätelöö,suklaakeksii,peace-merkin mallisia suklaapaloja ja suklaatoffeekastiketta ♥ rakkaus ♥
Mä oon ollu tänään ahkera! ylävitoset mulle siis siitä. En sen uusinnan jälkeen jaksanu enää mennä saksan tunnille (hehe) ja lähin sitten kotiin.. no tein koetta neljään joten tuntii olis ollu vaan se pidennys puoleen viiteen.. kotimatkalla kävin poliisiasemalla.. nyt kaikki pitää mua rikollisena x) nojoo vein hupiluvan ja ne kyseli siellä multa kaikkee outoo.. :D ja kun menin sinne sisään ja katoin niitä kerroksia niin joku ukkeli vaan tuli siihen silleen "Ajokortti asiat kerros 4" haha lol.. nojoo.. sieltä sitten matka jatku kotiin ja äsken sain tehtyä mun CeeVeen valmiiks ♥ enää saksan koti essee ja äikän runokooste jäljellä oon hyvä!!jeejee pileet..

BTW!! MAINOSTUSTA!! Kaikki tulee 25.3. Spring Spreikkiin ARX:lle kattoo Clubkickkii, No Strars Abovee ja Artificial Hearttia ♥3♥ joten hophop ovet aukee klo.18.30 ja sisään 2e eli halpaaaa ! tulkaatulkaatulkaa ♥
juu no joo ja sitten päivän biisiin..( koitan tunkee aina tänne sellasii hyvii mitä kaikki ei oo kuullu ja kaikki on vähän erillaista ja näin :D ja mistä ite tyksin )

tämmönen pikkupostaus nyt.. hei vitsi oon hyvä bloggari kun lupasin sen üübermegamageen juhlapostauksen kun tulee täyteen sata blogausta.. sitte kun tulee 110.. ja nyt tää on nro111 xDD LOL no ehkä onnistun siellä kahessasadassa xDD nojoo.... HEI MUUTEN ajattelin tehä jonkun musa/tyyli/musa ja tyyli postauksen mitäs mieltä ihmiset olis siitä??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti