lauantai 30. lokakuuta 2010

Näytit mulle miten pilviin piirretään

Nyt olis sitten Halloween viikonloppu ja mä istun yksin kotona...Kirjaimellisesti yksin koska äiti on Lieksas lukitsemassa mökkiä (sinne murtauduttii kirveel viime viikol), isä on 2vk Kiinas ja Thaimaas, Jooa on jossain kaverilla ja Joella-Merina on kanssa kaverilla. Kaikki muut kaverit bilettää ja pitää hauskaa. Mulla on oikeesti ollu koko viikko tosi ankee olo ja muutenkin tosi yksinäistä on ollu.. No tähän viikkoon on mahtunut juoksemista ympäri Hämeenlinnaa, huonoja kuvanmuokkauksia, hyviä leffoja ja hyvää musiikkia sekä tottakai liikaa koulua. Niin ja nyt illan suunnitelmat on tv painotteisia ♥ eli ensin Vedetään hatusta sitte Glee ja lopuks Coctail ♥ (ellen vuokraa jotai leffaa ft. Vanilia Cola ♥(PARASTA))



• Uus talvitakki - Esprit • Kauluri tsydeemi - made by Äiti • Pipo - Prisma • Mustat farkut - Mango = Kuluneen viikon vaate varustus :)

Tiistaina postista tupsahti jotain maailmaa pelastavaa eli SNOW WHITE'S POISON BITEN uusin albumi The Story of Kristy Killings ♥3♥ nimmareilla varustettuna!! Päivän pelastus ja ISO piristys. Olin pitkästä aikaa oikeesti onnellinen. Juu mulla on mennyt hermot kaikkii ihmisiin tai no ihmisiin yleensäkin ja kaipaan omaa rauhaa metsän keskellä jonkun ihanan koiran kanssa. ♥ Se olis jotain se ♥ Tekis hyvää mulle ainakin.






Tossa oli nyt vähän sekalaisia kuvia viimeviikolta :D koska mulla ei taaskaan oo mitään erityistä kerrottavaa... :D nii onhan noi kuvat parempia kun pelkkä "moi ei oo kirjotettavaa.angst.moi" :D AA ja tottakai laitan tähän loppuun meidän Street ryhmän joulujuhla näytöksen biisin joka on siis Will Smithin Miami. Kannattaa kuunnella ja tulla kattomaanki toi esitys koska siitä tulee oikeesti jotain parasta!! Ekaks tää biisi piristää mua ihan sairaasti kun täällä tätä yksin oon jorannu koko päivän, Tokaks me batlataan siin esityksessä ja tanssitaan Miamissa aurinkolaseis ja sit ku tulee toi "hey willie" -kohta tehään sellane härö pose juttu xDD siitä tulee oikeesti ihan mahtavaa ♥ Suosittelen paikalle saapumista 14.12. Hämeenlinnan Verkatehtaalle ♥ ens vuonna sitte on toivottavasti esiintymistä tuolla Hesan suunnilla kun nyt kolmen ahkeran harrastus vuoden jälkeen olis tarkotus siirtyä hesan tanssikouluun.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti