torstai 14. lokakuuta 2010

I can't pay my rent but I'm fucking gorgeous

Wipii pitkästä aikaa postausta joka on TODELLA kuva täytteinen :D no ekaks siivosin koulupöydä!! saavutus! ja esiin paljastu viimein kauan etsitty pöydäpinta joka näyttää tältä: joku voi pitää mua ihan idioottina että miks hitossa mä kuvaan pöytää!!? Mutta ehkä ton pitäis riittää selitykseks :D Tossa on siis 5 th julistetta ja niiden päällä lasilevy ♥ ihana eikös?

juu ja sitten on toki tapahtunut kaikkee . . . esim että tänään on opettajien lomautus viikko ja mä oon 2 viikkoa posi koulusta johtuen siis että ens viikko on syyslomaa ♥ ihanaa.

Eli juu löysin noi ihanat kynsikkäät jotka olin hukannu viime vuonna.. ^-^ heh.. ja lakkasin Bill-kynnet again ♥ no okei on noista ihanista kynsistä jo jonkun aikaa.. kun oon ollu laiska nii pelkillä mustilla on menty ;__;

Viime sunnuntai meni Korkeasaaressa ♥ Tikrutkin oli hereillä ja kaikki muutki ♥ ja oli muutenkin kivaa vaikka oli ihan älykylmä..

yäää laatu ;___; toi pantteri oli vaan niin stressaatunu ku jotkut fiksut ruotsalaiset hakkas sitä lasii ja huusi,... nii toi juoksi hädissään karkuun ;__;
Mulla on joku pakkomielle näihin isoihin kissapetoihin ♥ ne on vaan niin ihania :3 kelpais tollanen lemmikiks ♥

awww ♥ sulosia nalleja ♥ kelpais kyllä tällänenki kotii.. :D

aww noikin kaks pientä hiirtä ♥ :3 BTW ruska on kaunista

AAA ja toki ostin Korkeasaaresta ihana Amurin leopardien suojelu kassin joka makso 6e ja kaikki rahat meni niiten suojeluun :3
Ja sitten vielä asukuva :



Ruutupaita ja Toppi - H&M
Farkut - Mango

Kengät - DinSko

JaJa EILEN oli Gagan keikka joka ylitti kaikki odotukset ♥ Kuvasaldo nolla... + yks video jota en nyt jotenkin tähän saanu... -.- mut sain mä sieltä mahtavat fiilikset, uuden fanituksen kohteen Semi Preicious Weaponsin ja keikkapaidan ♥ en oikein osaa kuvailla sitä keikkaa tai fiiliksiä tms.. kun oon edelleen niin sekasin siitä xD se oli vaan jotain niiin.. hienoo.



DAY 15 : A band / Artist you think about a lot.


Th tottakai :) eikä tarvi edes perustella..



DAY 16 : The band / Artist that heals your broken heart.

Kunnon karjunta TH:n ja Bruno Mars:in lisäksi KYLLÄ ♥ se auttaa oikeesti käsittelee tunteita :D outoko olen? no EN

ja aika ei riitä noihin loppuihin joten ne tulee myöhemmin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti