torstai 14. lokakuuta 2010

Sticky with Champagne is okay if it's her birthday

Koska mulla on NYT aikaa jatkan ton musa jutun loppuun ja esittelen teille mun ihanat löydöt Prismasta :D Eli siis:Muutenkin tarpeellisia noi Libresset ja nyt kun sai vielä tollaset ihanat rasiat mukana niin olihan se pakko 2 pakettia ostaa :'3

Ja IhanaIhana pipo ♥ oon jo pitkään halunnu tollasta raidallista missä on tupsu ja se on tollanen iso ♥ Lähtee kyllä huomenna Isos-leirille mukaan :) ei sitä leiriä muuten kestä... :D BTW mä en tienny et mun hiukset on NOIN tummat O.o siiiistiiiii :D
No mutta eipä mulla muuta enää tänään joten nyt ton musa jutun kimppuun..


DAY 17 : A band / Artist who you misjudged by first impression.

Eli no Cheekkiä pidin ensin paskana kunnes... :D ja An cafestakaan en tykännyt.. paitsi että aika pian siihenkin rakastuin. No mutta toi TH voi olla yllätys ja mä luulin sitä aluks nimestä johtuen paskaks Japanilaiseks bändiks(japanilaiset bändit EI ole paskoja!!) LOL mutta onneks asia selvis pian ja tässä sitä nyt ollaan.. ♥

DAY 18 : The band / Artist that has helped you through your worst times.


tähän oli yllättävän vaikee löytää mitään koska kaikki musiikki on auttanu kestämään.. ja TH on jo joka paikassa xD mutta kyllä se tähänkin silti tunki..... truu fani n_n

DAY 19 : The friendliest band member / artist you've met.
oon tavannu niin vähän noita..... no tais se silti olla...öööö....hmmm...en tiiä.... D''': äääää en oikeesti tiiä!! no oon huono ihminen enkä laita tähän mitään. :(

DAY 20 : The band / Artist that has had the most influence on your life....
Tokio Hotelhan se... :D mitenkäs sattui.. ja musta jotenkin tuntuu etten ala selittämään.... xD oonhan tätä kyseistä bändiä kuunnellut jo vuodesta 2005 ja vähän sitä ennenkin....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti