torstai 21. lokakuuta 2010

Charlie Chaplin ja Legopalikka

Ja taas viikon tauon jälkeen vois vähän kertailla näitä tapahtumia :D Kuvia ei tässä merkinnässä ole..... valitettavasti mutta joo... :)
Keskiviikkona oli siis viime viikolla mahtava show/konsertti eli olin katsastamassa Lady Gagaa! Ja oli mieletön!! ei voi muutakaan sanoa xD Muuten aika mennyt kotona ollessa ja viime viikonlopun leirillä Lammin Kaunisniemessä. Oli ihana hengata Marsun,Nopsun,Siirin ja Terhin kanssa ♥ ja toki oli kiva tutustua Lauraan. Ja edelleen vietän lomaa.. Johtuen opettajien lomautuksista ja syyslomasta. Sais olla jo joululoma ♥ Hah en jaksa koulua enää sekuntiakaan.
Ja toki on tälle ajalle mahtunut yksi ERITTÄIN ärsyttävä ihminen ja tiedän etten voi valittaa/haukkua häntä koska kyseinen henkilö seuraa näitä juttuja ja muutenkin olis se olis tosi törkeetä :) joten juu ei.
Hmmm mitäköhän tässä on muute tapahtunut.. Snoukkareilta on ilmestynyt uusi musavideo jonka linkitän tähän postauksen loppuun, Night og th living dead peruttiin ja siirrettiin 18.12. -.- meen kyllä silti ♥ ja miitit on taas lisääntynyt ♥ ja toki tulossa on myös Tsukicon med. Mira ♥
AAA kyllä mä rakastan joulun odotusta! On se kyllä aika järkyttävää että NYT JO on joulukortteja ja -kalentereita myynnissä! Eihän Halloweenkaan ole vielä ollut vielä.. Ja siitä tulikin mieleeni ettei mulla ole nyt enää Halloweeniksi mitään tekemistä ja olen siis silloin vapaana ellen mene Jutan ehdottamille Kirjamessuille. Ja Halloweenista Juttaan... Kyseinen henkilö ei tässä muutaman kuukauden ajan ole kuunnellut/puhunut mistään muusta kuin Happoradion uudesta levystä nimittäin Puolimielestä... JA ajattelin tutustua kyseiseen levyyn... Huonolla menestyksellä KOSKA rakastuin ♥ kiitos Jutta.. :D
No mutta eiköhän tämä teidän kiusaaminen voi jo loppua... Joten puhun HOMOJEN LIITOISTA! Sateenkaari seurakunta olis jees kun ei noi ukkelit kirkkohäitä hyväksy. Mulla itselläni on vankka kanta kyseiseen asiaan ja toisaalta oon samaa mieltä noitten kanssa koska ei oo pakko kuulua kirkkoon jos ei hyväksy noita kirkon päätöksiä. Itekkin oon kirkossa vaan sen takia että pääsisin Celleen isoseksi ja kummiksi ♥ joten kannatan Sateenkaariseurakuntaa!!

Ja kamalan teksti pläjäyksen kevennykseksi uusin Snow whites poison biten uusimman musavideon End of Prom Night: (TADADADATTTADAAAA)

2 kommenttia:

  1. oon niin ylpee susta! :) Puolimieli on parhautta. Ja ne jätkät on vielä parempia, jos ne tapaisit! Ja livenä, aaaaah! ♥

    VastaaPoista
  2. hyvä että ees joku on ylpee musta :DDD

    VastaaPoista