maanantai 1. marraskuuta 2010

Böö!

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla
^HUOMHUOM ihmiset bloglovin:iin liityin myööös!!^
Nyt tulee näköjän aika tiuhaan tänne tääs uus päivitys. :D No viikonloppu ei menny ihan kun suunnittelin.. Datasin koko ajan.. Ja vitutti niiiin järkyttävän paljon et ihmettelen ettei mun pää oikeesti räjähtäny.. O.O no mut tässä sitä ollaan. Eikä taas järkevää postattavaa tai tekemistä ja bongasin Jutan blogista (http://inblacksilk.blogspot.com/) hauskan tälläsen kuva/juttu/haaste tsydeemin taas xD joten teen sitä nyt vaikka 3 päivää koska on 100000000% varma etten pääse koneelle kun vasta torstaina ja sillonkin pikasesti....

AA ja ennen tota juttua vielä sellanen pikku ilmoituspuoleinen asia ETTÄ lisäsin youtubeen muutaman Snow white's poison biten biisin ja kas niillä on PALJON katsojia USA:ssa ja AASIAS :DD Oon ylpee ittestäni! Hyvä minä! :D (juu näin street teamiläisenä mulla on velvollisuus teille näistä jutuista kertoa :D )

01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

1. Nimeni on Jolanda
2. Olen harrastanut golffia 10vuotta
3. Muumit on parhaita
4. En pidä ulkonäöstäni tms.
5. Mulla on vähän kavereita
6. Viihdyn yksin
7. Kuuntelen raskasta musiikkia (esim. BMTH, BVB, SWPB, ....
8. Mukaan mahtuu myös Will Smithiä ja muita vanhoja oikeita kunnon hoppareita kuten snoop Doggia ♥
9. Olen outo
10. Rakastan syömistä ja nukkumista
11. Lempileffoihin lukeutuu Twilight, Step up:it, Harry potterit ja Tim Burtonin leffat ♥
12. Tää on tuskaa
13. Vihaan ylikaiken koulua ja kaikkein kamalinta siinä on että oon LUKIOSSA ja vapaaehtoisesti!! ÄÄÄÄ
14. Oon lakka holisti (kynsi- ja hius-)
15. Nään TODELLA outoja unia xDD

02- The meaning behind your blog name
hmmmmm no päätin jatkaa mun vanhaa (tarkotan siis oikeesti VANHAA) blogia mut osote oli tyyliin koiratonihkui/oonidiootti.fi joten joooo vaihdoin ja joteankin toi Rainbow kuvaa mun blogin sisältöä joka on laidasta laitaan, Magic koska uskon taikuuteen ja Orchestra luultavasti sitä että rakastan musiikkia :D No oikeestaan toi nimi vaan tuli ja loppuen lopuks tajusin et se on yhen LM.C:n mielenkiintoisen intro-biisin nimi :D ja toi on siis ollu mun suosikki introja kyseiseltä bändiltä koska siinä on sellanen jännä meininki n_n

03- A picture of you and your friends


Miten musta tuntuu että teiän kannattaa ihan terveytenny vuoks ingnorrata mut molemmista kuvista!

04- A habit that you wish you didn’t have
05- A picture of somewhere you’ve been to
06- Favorite super hero and why
07- A picture of someone/something that has the biggest impact on you
08- Short term goals for this month and why
09- Something you’re proud of in the past few days
10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad
11- Another picture of you and your friends
12- How you found out about blogs and why you made one
13- A letter to someone who has hurt you recently
14- A picture of you and your family
15- Put your iPod on shuffle: First 10 songs that play
16- Another picture of yourself
17- Someone you would want to switch lives with for one day and why
18- Plans/dreams/goals you have
19- Nicknames you have; why do you have them
20- Someone you see yourself marrying/being with in the future
21- A picture of something that makes you happy
22- What makes you different from everyone else
23- Something you crave for a lot
24- A letter to your parents
25- What I would find in your bag
26- What you think about your friends
27- Why are you doing this 30 day challenge
28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?
29- In this past month, what have you learned
30- Who are you?

1 kommentti: