lauantai 6. lokakuuta 2012

Sinä uskot jos kerron että oot kaunis

 Mikäs tässä on kipeenä maatessa .. No okei en oo enää niin kipee :3 Oon kattonu koko Putouksen ekan tuottarin huhu, Ketolaa&Myllyrinnettä ja Kimmoo ja näitten päälle vielä muutaman lempparileffan (p.s.rakastan sinua ja Rio), kuunnellu Anssi Kelaa, Karri Koiraa, Pariisin Kevättä, Mariskaa, Elokuuta, Zen Cafee ymsyms suomi-musaa ja juonu ihan liikaa teetä. Kyllä se kuumeilu näinkin hoituu. Vähän kyllä puuduttaa kun just tuli loisto sää ja missasin sitten Stigin keikanki ;-; No okei on mulla ollu kivaakin :3
 Ennen kipeilyä näin Kallee, kävin kampaajalla, hengasin Ainon kanssa pitkästä aikaa ja oli kyllä huippuu :3 ja tehtiin korvapuustipäivän kunniaks korvapuusteja Ellan,Elinan,Ainon ja Miran kanssa ♥ tyksin vaikka räkä valu jo siinä vaiheessa mielettömästi enkä voinu syödä tuotoksia kun on tää ihana herkkulakko :p no vapaaehtosestihan mulla tää on ::D ja oonhan mä tehny 2 matikankoettaki ja viettänyt laatuaikaa naamakirjassa myöhäiseen yöhön :D
No mäpä jatkan tätä itseni parantelua vielä tän illan katsellen Talenttia ja huomenna sitten teen jotain kivaisaa :3
Hieno instagram -otos jossa mulla on vielä kuumetta ja ah olenpa hehkeänä .. tältä siis näytän kipeenä (mäkin tyksin mun tyynyä :3 )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti