sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Jos mun sydän pysähtyy se on jäänyt odottamaan liian kauan rakkautta

Treenejä treenien perään. Aamulla aikasin lähtö Arxille ja illalla kotiin, mut ei se mitään kun on huippu porukka. Oon tässä muutamassa päivässä tutustunu noihinkin tyyppeihin astetta paremmin ja voi luoja on mahtavaa :) Ja mein esitys ... huhu eilen tuli ihan mahtavat fiilarit tosta ♥
Enpä mä sitten muuta ookkaan ehtinyt tehdä kun asua harkoissa. Ei, kyllä mä Amon kanssa kävin juoruumassa ja kävelemässä perjantaina. Oli kyllä kiva nähdä pitkästä aikaa.
Kohta pitäis ruveta valmistautumaan lähtöön kohti Helsinkiä ja Valokarnevaaleja ♥ huippua! Vaikka koulu alkaakin taas jo huomenna ja fiilarit on vähän sen mukaset mulla on ollut loisto loma ja onhan se kumminkin ihan kiva päästä taas tohon arkirytmiin eikä vaan maata kotona tekemättä mitään (vaikkei sekään kamalaa oo paitsi tälleen herkkulakossa). Ja huomenna on vaihteeks taas treenit :D
 Olipas taas vaan selostusta täynnä oleva postaus.. noo mutta voitte vielä loppuun popitella muutamaa huippu kipaletta joita on tullu tässä lomalla popitettua
 
Far East Movement - Dirty Bass
 
Jukka Ässä - Uusi Maa
 
Samuli Putro - Huono Sängyssä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti