perjantai 12. lokakuuta 2012

Jousikvartetin takana nauhuri ja kaksi apinaa

Se olis niinko syysloman alku ja Pariisin Kevään keikka tänään ♥ Loistavaa! Muutenki hyvä fiilis tästä jaksosta ja kun sain 2 uusintakurssiakin viime jaksosta läpi ei koulu tällä hetkellä ketuta yhtään. Ulkona on ihan tajuttoman kylmä ja mä oon starttaillu pipo-kaudenkin tällä viikolla kun satuin löytämään vihdoin mun pipot :3 teatteriakin on tullut harrastettua taas urakalla ja edistyyyy. Enskari kolmen viikon päästä (jollon on myös Summer Up -cruise khihi)
Ja arvatkaas mitä!? asiasta kukkapurkkiin mutta tämä tyttö lähteekin kahden ihanan tytsyn kanssa 9.5. kattelemaan vähän Two Door Cinema Clubia Helsingin Circukseen huippua(ko?)!
No empä tiedä onko mulla tässä muuta ja voisin ruveta kaivelemaan kaappeja sopivan vaatetuksen kasaamiseksi.. lähtö olis tossa puol h sisään hups :'D täälä mä surffailen tumblrissa ja kuuntelen hyvää musaa..
Viikonlopusta on tulossa kivaisa, teatteria ja ruokaa ♥ Syyslomallakin on vaikka mitä kivaa tulossa ja saatte kuulla musta toivottavasti pitkin viikkoa :D äsken tein sushia omnom (toista kertaa ikinä :D)
kattokaa kuin söppänän Pikachun sain mun pikkusiskolta :3 tuitui
Kannattaa muuten käydä kuuntelee Adelen Skyfall ja jos ei sen jälkeen tuu pakottava tarve päästä kuolailemaan Daniel Craigia hokemassa 'My name is Bond ... James Bond' ootte hulluja. Ei voi vaan tulla niin kamalat väristykset ja innostukset tosta kipaleesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti