lauantai 12. toukokuuta 2012

Twenty eight days, six hours, forty two minutes, twelve seconds .... that is when the world will end

Anteeksi kun musta ei oo kuulunu, mutta mulla menee oikeesti kaikki aika kouluun ja teatteriin ;_; ja siks oon myös unohtanu hehkuttaa teille tätä! :
Mun Angry Birds pallo ♥♥ ja Pariisin Kevään keikka ♥♥ keikka oli siis eilen ja kuvia seuraavaan blogaukseen :3
Mitä mulle kuuluu? Ei oikeesti mitään. Oon fiilistelly aurinkoo, vihannu koulua, juossut kiirellä ympäri keskustaa, tuhlannut liikaa rahaa, .... , kuvannut instagrammiin ja datannut kännykällä. Konetta oon vaan nykyään liian laiska avaamaan kun kännykällä pääsee twitterii, fb:seen ja tumblriin :'D
Kesä on ehkä sittenkin tullu vaikka tässä onkin nyt 2 päivää yrittänyt sataa vettä.. Ulkona pärjää hupparilla ja silleen :3 Josta tulikin mieleen, että kävin kirppistelemässä pikkusysterin kanssa ja löysin sieltä Ed Hardyn mustan "Live to Ride - Dead or alive" -hupparin ja Volcomin valkosen käärme -hupparin 3e/kpl hintaan ♥ mukaanhan ne lähti :3
Oon myös laiskistunu ja kulkenu bussilla joka paikkaan :(( matkoja kortissa jäljellä enää 26 ja sitte pitäis alkaa pyöräillä ;_; tai vaihtoehtosesti päästä inssistä läpi ...
Musta on myös jälleen kuoriutunu kauhee sokerihiiri. Taas tein pannaria ja silleen. Namnam ♥ Lisääntyvät kilot ei innosta.
Käytiin myös laskemassa soutuvene vesille ja heitettiin pikkulenkki ♥ oli se kiva siellä veneessä istuu ja kuvaa ja nauttii auringosta kun räkä valu poskilla... flunssa + allergia <69 me gusta
Nyt alko kanssa viime hetkien panostus (ehkä) ja ens vuoden kurssien valinta. Ahh ja noiden lisäks ilmottautuminen yo-kirjotuksiin ja kuvis diplomi .... ei tuu mitään
AINIIN ja arvatkaa kuka viihdytti mua koko viime viikonlopun :3 ♥

Pablo ♥ oij se on niin söppänä ♥ hengas koko ajan mun perässä ja mun sängyssä ♥ tuitui tuli pikkunen lemmikki kuume..

Olipas sekava postaus ja kamala instragram kuva oksennus.. koittakaa kestää :') tossa oli nyt oikeestaan kaikki tiivistettynä mistä en siis viekä oo postannu.. :') enää 8 päivää mun synttäreihin ;A;
nii ja mitäs mieltä ootte mun uudesta otsikko kuvasta? tommonen väliaikanen kun ei se edellinen ei ehkä sittenkään ollu mun juttu :D jotenkin liian yksinkertanen tai jtn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti