keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Niin kaukana ettei kylmyys yllätä minua koskaan

Hei ihmiset ♥ Olikos kivaa vappuna? :D Mulla ainakin oli ! (huomatkaa sarkasmi) makasin koko vapun kuumeessa ja kurkkukivussa kotona ja oikeestaan makaan vieläkin. Mun vappua on kumminkin piristäny muutama juttu ♥
ruoka ♥ nuo kivat toi mulle torilta metrilakuu :3 ja isä tuli Prahasta ja sain siltä lehden missä oli juttuu Black Veil Brides:ista ♥ muuten oonkin vaan datannu, kuunnellu musaa, surffaillu tubessa ja löytäny uusii bändei ja musavideo -rakkauksia, harjotellu soittaa pianolla biisejä ja tietty kattonu leffoi.. mm. High School Musicalit, Madagascar, Jane Austenin jalanjäljillä ja Splice :3
Mut ehkä eniten ärsyttää se että ulkona näyttää tältä:
ja minä olen sisällä .... aurinko paistaa ja nyt vois hengaa kavereiden kanssa ulkona mutta ei.
Enkä olis ikinä uskonu että  harmittais näinkin paljon olla pois koulusta ! Oon vihdoin saanu sieltä 2 kaveria ! Ehdinhän mä siellä melkein 2vuotta olla ennenkun nappas mutta jeejee nuo on ihania ♥
Ja hei tiättekö vielä mitä!! 18 päivää maagiseen päivään, eli 20.5. jolloin mun mittariin tulee maaginen 18v. MAAGISTA :'D tai ei. itse en odota tuota päivää sitten yhtään, enää 18pv elinaikaa jäljellä. Ajattelin että sitten toteuttelen teille sen tyylipostauksen kun sitä on toivottu :)
Taidan tästä jatkaa sairastamista ft. Donkeyboy ♥ toivottavasti en oo enää kauaa kipee, aivoja ei oo enää niistämisen jälkeen paljoo jäljellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti