keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Näen taivaan ja avaruuden vain katsomalla kahvikuppiini aamulla ennen kello viittä

Hirveesti kouluhommia painaa päälle eikä sitä auta yhtään se että koeviikko alkaa ens keskiviikkona ja mun synttärit on sunnuntaina.. eli teoriakoe olis tiedossa ens viikolla myös.. ja ensi-ilta ;A; fuu tuun niin kuolemaan. No mutta on tässä vaikka mitä positiivistakin! :D esim se että sain Raunin kanssa tehdystä äikän parityöstä 9½ ja sen kunniaks mentiin koulun jälkeen kaupunkiin ostaa aurinkolasit ja kissanruokaa :'') mulla on sellanen fiilis että tullaan näkee kesälläkin :3 ainakin toivottavasti ♥ kannattaa siis tutustua uusiin ihmisiin :3
vaikka mikäpä minä oon neuvomaan tutustumisista..
Ai kamala kun ulkona alkaa olla kuuma. Äsken tulin kaupasta ja mittari paahto +25 ja minä vedän tuolla hupparissa ja nahkatakissa, niin mun tyylistä kyllä .... Aijjuu tuli tässä mieleen myös se asia josta en oo hehkuttanu kun vasta Twitterissä ja naamakirjassa .... BREATHE CAROLINA TULEE WEEKENDIIN ♥3♥ ja mulla on 2pv lippu ♥ tuitui tulee olemaan niin parasta ♥ vielä kun sais perjantaille kaverin, BC menee med Anna, mun luotto keikkaseura :D viimeks oltiin myös yhes kattoo nuita nosturissa :3 ja teille jotka ette tiiä millasta musaa tämä ihanuus soittaa linkkaan tänne kipaleen :
Mies komeutta ja loisto musaa ♥ khihihi :3 okei venaan kauhulla sitä lissujen määrää (anteeksi että luokittelen mutta kun Blackout on nyt tullu radiosoittoon suomeen,jeejee bändi saa huomioo ja silleen loistoo, mut eieiei en kestä sitä minishortsi ja toppi -merta -.-'' ja sitten kun ne tietää vaan sen yhden biisin ja uoorgh on ilkeitä ja tuijottaa tämmöstä emoo ;A;) okei en valita se on hyvä että ihmiset kuuntelee !! myös täälä peräkylässä !! ne jotka on BC:tä enemmän kuunnellu ymmärtää kyllä ton mun vuodatuksen.
nytkin tässä popitan nuita.. :3 ♥ en ihan tuolla radiolla kumminkaan ... toi on keittiönpöydän vieressä ja sitä tulee kuunneltua lähinnä aamulla ♥ rakastan tota rötisköä
Pitäis nyt vielä saada vietyä yo-kirjotuksiin ilmottautumiskaavake kansliaan ja ens syyskuussa istun salissa 2 kertaa :o huhu aika menee nopeesti ja mun blogauksella oli joku selkee kaavakin joskus ennen otsikkoa ...
nojaa eipä mulla kai ollut enää muuta juttua teidän päitä sekottamaan? Huomenna on vapaata ja perjantaina liikennepäivä.. eli rentoo

tiiättekö muuten mistä tykkään nyt ihan satasella? :D
Allergiasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti