perjantai 18. toukokuuta 2012

Haaste ♥

Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä. 
Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa 
(jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää).
Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle. Kerro heille, että ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi (linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen).
ISO KIITOS haasteesta kuuluu mun rakkaalle ystäväiselleni

Ainakin kymmenen asiaa... aika paha mutta enköhän mä selviä :')

1. Ehdottomasti musiikki ♥
   - Se on liian lähellä mun sydäntä ja oon suurimpaan osaan mun elämässä esiintyviin ihmisiin tutustunu sen kautta ♥ en vaihtais musiikkia mihinkään ja vaikka tää kuullostaa oikeesti ihan tekopyhältä ja silleen on musa mulle elämää tärkeempi spessu-juttu. Kaadun usein vaan sänkyyn ja pistän levyn pyörimään (mahd usein oikeen älppärin randomisti kasasta) ja fiilistelen sen mukana, itken tai nauran ja mietin asioita ♥ Myös keikat kuuluu tähän settiin, ja ne onkin mulle yhtä tunneryöppyä ja rakkautta, ilman niitä ei ole irtiottoja arjesta.

2. Oikeat ystävät
   - Ja niitä on liian vähän, teennäisiä löytyy ja niitä joiden kanssa en osaa olla OIKEASTI omaitseni. On myös ihmisiä jotka ei edes tiedä millanen oon oikeesti... ja se on sääli. Samanhenkiset ihmiset jotka kuuntelee ja välittää on niitä oikeitam, toisaalta erilaisuudet viehättää toisiaan joten
3. Elokuvat
   - Oon ihan leffojen suurkuluttaja. Rakastan sitä tunnetta kun ottaa ison teekupin syliinsä, kietoutuu lämpimään vilttiin ja rojahtaa sohvalle (okei ei rojahda ettei tee läiky valkoselle kankaalle) ja pistää jonkun leffan pyörimään ja uppoutuu täysin sen maailmaan. Itse oon aina 110% mukana kaikessa mitä katon ja joskus totuuden erottaminen osottautuu yllättävän hankalaks. Tämän takia myöskään mikään elokuva ei ole mulle ennalta-arvattava. Rakastan sitä ♥

4. Kirjat
   - No tarviiko tätä edes perustella.. Aika samat perustelut kun nuissa leffoissa. Parasta kirjallisuutta on vampyyrifantasia, Harry Potterit yms ja sitten kaikki kunnon hömpät. Semmoset turhat teinikirjat jossa on paljon poikakaveri ja menkkahuolia ja äiti on se pahin vihollinen :D niille on kiva naureskella yksin ♥
 5. Aurinko
   - Huomaa mun fiiliksistä millon on huono sää. Ja rakastan aurinkoa ♥ vaikka vihaankin lämpöö niin semmone sopiva alle 20 on ihana ja sitte semmonen aurinko että voi laittaa arskat päähän ja syödä jäätelöö :3

6. Arjen pikkuasiat 
   - Pienet kohteliaisuudet, hymyt tai ihan vaan se että joku pitää sulle ovea auki tai väistää kun haluat mennä sun lokerolles koulussa. Oon yrittäny nauttia näistä enemmän nykyään mun hiljaisen uuden vuoden lupauksen myötä ja ihan kiitettävästi olen onnistunut. Kommenttia kun olen saanut siihen suuntaan että olen nykyään "ärsyttävän positiivinen" ja no se on jo TOSI paljon sanottu musta, maailman negatiivisimmista ja suurimmista valittajista.
7. Uusi materia
   - Ette voi sanoa ettei uudet jutut oo kivoja ! Leffa tai kengät tai jotain jota ootte kauan halunnu tai johon ootte säästäny tai sitten ihan vaan heräteostos. Voin sanoo että oon aika kova tuhlaa rahaa ja hirmunen materialisti....

8. Tyhjä Kalenteri
   - Joskus on kivaa kun on aikaa vaan itselle, nukkumiselle ja kaikille ajatuksille. Nyt sitä aikaa tuntuu olevan liian vähän, taisin valita synttäriviikonlopun levolle vähän väärin kun koko ajan revitään johonkin suuntaan.. No aina ei voi voittaa ja onhan lahjat kivoja, vuodet ei. Pointtina siis että oma aika on mulle, tälläselle erakolle, ihan korvaamattomia. En selviäis ilman pimahtamatta.
9. Tee
  - Tuo maaginen juoma. Parantaa flunssassa ja on muutenkin taivaallista ♥ Ilman sokeria ja maitoa ahhh. Tee-makuja on miljoonia mutta parasta kaikista on oikea Kiinalainen haudutettava murutee jota mein isä toi viime matkaltaan ja sitten tietty se kun kaataa sekaisin erilaisia haudutettavia tee-makuja ♥ jokainen kuppi maistuu erilaiselta mutta loistavalta oijjoi, taidanpa mennä keittämään pannullisen..

10. Blogi
  - Ja te ihanat lukijat ♥ teitä on jo 46 !! oikeesti kiitos paljon ♥ Itsehän aloitin kirjoittamaan itselleni "päiväkirjaa kuvien kanssa" ja huomaan kehittyneeni kammottavista alku aikojen postauksista aika paljon. En sano että olisin loistava tai mitään mutta itse olen ihan tyytyväinen. Aina voi parantaa joten :3
ja lopuksi vielä haastan ne viisi kivaa :)


huhu meinas usko loppua tossa viitosen kohdalla mutta selvisin !! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti