torstai 17. toukokuuta 2012

I'm the type of person to take it personal

Se olis sitten Helatorstai ja vapaa ♥ ai että oli ihana herätä aamulla puol 11 ja kieriä portaat alakertaan aamupalalle vaikkei sää ookkaan mitenkään loistava ja kokoajan on taivas repeämässä.
Muuten oonkin vaan syöny :'D Grillattiin ja mä tein lettuja ♥ Otin kanssa itteeni niskasta kiinni ja alotin mun ussan etiikka-työn Jurassic Parkista ja geenimanipulaatiosta, nyt on jo 4 sivua kirjotettu !! ja palautus on maanantaina, oon aika ylpee itestäni !! Nyt tässä popittelen Punk Goes Pop -levyjä Spotifystä ja fiilistelen näitä äitienpäivänä otettuja kuvia Aulangolta.
Olis noin kuuma ko kuvissa näyttää.. Okei ei. En tykkää kuumasta. +15 on sopiva :3
Tänään tuli kanssa käytyä vähän ajelemassa ja treenailemassa mäkilähtöä risalla käsijarrulla.. hyvinhän se meni ja kaikki peruutusparkit yms :D en romuttanu autoja (vielä) ja ens viikolla olis teoria ja ehkä inssi huihui
Ja kohta on kesä ♥ Mulla ei oo mitään erikoisia suunnitelmia.. 4 eri duunia tiedossa ja toivottavasti myös kivasti rahaa :3 Provinssi olis kanssa kiva, mut kattoo nyt sitten kun sitä rahaa ei vielä oo... pfffft jätän teiät nyt jatkamaan iltaa ja meen henkisesti valmistautumaan huomiseen liikennepäivään -.- jeejee kiinnostus se täys 10
fiilistelen mun uusia arskoja ♥ ja tykkään olla noin kalpee (arvatkaa kuka ei kato lätkää ja ketä ärsyttää naamakirjan "jeejeehyväsuomiiiivoittokitiinjeejee" -päivitykset..arvatkaa kuka on isänmaallinen kun fasaani suomen luonnossa)

3 kommenttia: