sunnuntai 30. tammikuuta 2011

The Best FUCKING Day of My Life

WARNING!! Sisältää järjetön ihkutusta yms muuta paskaa :D

Eilen siis oli mun rakkauden Bring me the Horizonin keikka jossa hengasin Waken ja Esmen kanssa ♥ Molemmat oikeesti ihan mahtavia tyyppejä! Hengaisin useemminkin jos olis mahollisuus :D en sit tiiä kuin kauhee mä niitten mielestä olin xD
No mutta itse keikasta.. 3h jonotuksen ja kaiken yleisen säädön jälkeen päästiin saliin ja etittiin hyviä paikkoja ja seilattiinkin koko aika ympäri salia :D Pitit oli mielettömiä ( ihmiset on hulluja xD ) ja mua potkastiin aika kovaa selkään.. Munuaisiin uskoisin ku sattu sen verran. Ja muutenki oon ihan mustelmilla ja kuollu mutta olo on muuten ihan mieletön ellei sitä lasketa etten voi puhuu kun ei tuu ääntä kurkusta ja kurkkuun sattuu ja on mukava tupakka yskä, käsi kramppaa ja pää melki irti kaikesta moshaamisesta :D että sellasta :D yhteen vetana: OLI JÄRJETTÖMÄN ÜÜBER MIELETÖNTÄ JA MAHTAVAA JA KIITOS!! muitten kuvaamia videoita (vaikkei siellä saanu kuvata ja näin ollen kuvasaldo mulla nolla) laitan tänne kun niitä tulee enemmän esim. tubeen niin saatte käsityksen fiiliksestä. Mut tässä on ainakin yks ihan yyber söppänä video Sykesistä ♥ awws tolleen se mullekki hymyili vaan lavan toisessa reunassa :33
ja sain laulaa mikkiinki ♥
awws ♥3♥

Nii ja tuli ostettua kiertuepaita joka näyttää tältä :

Eiks oo ihana kuva tossa ♥3♥ nomnom
KUOLEMA ♥3♥ ja myöhemmin ainaki videoita lisää kun niitä löytyy ♥ :D ei mulla muuta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti